۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
زیدان مربی رئال می ماند؟

حذف تعجب برانگیز رئال مادرید از رقابت های جام حذفی اسپانیا به برخی شایعه ها مبنی بر اخراج زیدان دامن زده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، رئالی‌ها شب گذشته در دیداری عجیب و باورنکردنی برابر رقیب خود آلکویانو در جام حذفی شکست خوردند تا در یکی از ابتدایی‌ترین مراحل این رقابت‌ها در مقابل یک تیم از دسته‌های پایین‌تر حذف شوند.

با شکست باورنکردنی رئال، بسیاری از خبرگزاری‌ها و کارشناسان اذعان کردند که زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی احتمالاً از سمت سرمربیگری خود اخراج خواهد شد و سران باشگاه رئال به دنبال جایگزینی برای او خواهند بود چرا که روند فعلی به هیچ عنوان مورد تأیید آن‌ها نیست.

علی رغم همه گمانه زنی‌ها، منابع خبری به خصوص سایت گل اعلام کرده اند که در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در نظر دارد تا به زیدان زمان بیشتری برای اثبات توانمندی‌هایش بدهند و در حال حاضر این باشگاه تصمیمی برای اخراج این بازیکن نخواهد داشت.

زیدان شب گذشته پس از شکست تیمش، کاملاً مسئولیت باخت را پذیرفته بود و با این حال صحبتی درباره آینده اش نکرد و آن را بر عهده سران رئال گذاشت. مشخص نیست که آیا واقعاً سران لوس بلانکوس در نظر داشته باشند زیدان را اخراج کنند یا خیر، اما بدون شک حتی اگر زیدان در رئال بماند باز هم تا حد زیادی به درهای خروج نزدیک است و باید تغییر محسوسی را در روند تیمش ایجاد کند.

کد خبر 469959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.