آمار کرونا کردستان ۲ بهمن؛ بدون فوتی و ۳۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا دوم بهمن‌ماه را تشریح کرد.

فرزین رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی کرونا در استان کردستان در ۲۴ ساعت منتهی به ظهر امروز _ ۵ شنبه دوم بهمن‌ماه _ اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۸ نفر مبتلای قطعی به کرونا در بیمارستان‌های استان کردستان بستری هستند.

وی افزود: از این تعداد ۶۳ نفر در شهرستان سنندج، هشت نفر در شهرستان مریوان، ۱۲ نفر در شهرستان سقز، پنج نفر در شهرستان قروه، سه نفر در شهرستان بیجار، شش نفر در شهرستان کامیاران، چهار نفر در شهرستان دیوان دره، ۱۰ نفر در شهرستان بانه و یک نفر در شهرستان سروآباد هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار مبتلای قطعی کرونا در کردستان شناسایی شده‌اند، ادامه داد: هم اکنون ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های سطح استان کردستان بستری هستند.

رضایی با بیان اینکه فوتی جدید مبتلا به کرونا در کردستان گزارش نشده، گفت: با احتساب این آمار مجموع جان‌باختگان بیماران مبتلا به کرونا در این استان در شمار هزار و ۴۸ نفر ثابت ماند.

وی اظهار کرد: از تعداد کل موارد فوتی در استان کردستان، ۴۱۳ نفر در شهرستان سنندج، ۱۰۳ نفر در شهرستان مریوان، ۱۸۰ نفر در شهرستان سقز، ۷۰ نفر در شهرستان قروه، ۴۸ نفر در شهرستان بیجار، ۶۹ نفر در شهرستان کامیاران، ۶۱ نفر در شهرستان دیوان دره، ۸۴ نفر در شهرستان بانه، ۱۷ نفر در شهرستان دهگلان و سه نفر در شهرستان سروآباد بوده است.

کد خبر 469951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.