اخطار به شهرداری‌های خراسان جنوبی/ تمدید طرح معاینه فنی در قزوین

در این بسته خبری از ایجاد دهیاری در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار تا تصویب طرح تفصیلی کلاردشت و برگزاری "جشنواره رسانه و مدیریت شهری" در گرگان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بهره برداری از سیستم املاک و مستغلات شهرداری شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: سیستم نرم افزار املاک و مستغلات به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی املاک و اراضی شهرداری به بهره برداری می‌رسد.

آتش نشانی یاسوج با کمبود تجهیزات مواجه است

هاشم یوسفی، سرپرست اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج با کمبود تجهیزات مواجه است.

نمک‌پاشی و شن‌پاشی معابر سطح قروه

عطاالله عرفان، معاونت خدمات شهری شهرداری قروه با اشاره به ذخیره میزان کافی از شن و ماسه در محوطه ماشین آلات، گفت: با هدف جلوگیری از یخ زدگی معابر و ایمنی وسایل نقلیه در تردد و تسهیل در رفت و آمد شهروندان، عملیات نمک‌پاشی و شن‌پاشی معابر سطح شهر توسط ستاد برف‌روبی شهرداری متشکل از نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات با استفاده از گریدر و کامیون‌های نمک‌پاش نیز صورت گرفته است و این اقدامات تا عادی سازی معابر ادامه خواهد داشت.

اخطار به شهرداری‌های خراسان جنوبی

حسن اکبری، مدیرکل محیط زیست خراسان جنوبی از اخطار به پنج شهرداری خراسان جنوبی به علت مدیریت بد پسماند خبر داد و گفت: در این زمینه محیط زیست ۲۰۰ اخطاریه صادر کرده است.

ایجاد دهیاری در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، از موافقت وزیر کشور با صدور مجوز ایجاد دهیاری در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای شورا، با اولویت روستاهای مرزی، خبر داد.

طرح معاینه فنی نیم بها در قزوین تمدید شد

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طرح معاینه فنی به صورت نیم بها در مرکز معاینه فنی خودرو شهید رجایی شهرداری قزوین تا پایان هفته جاری، به مناسبت هفته هوای پاک تمدید شد.

اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض در نهاوند

محمد حسین‌پور، شهردار نهاوند از اعمال تخفیف ۳۰ درصدی عوارض در شهرستان نهاوند خبر داد.

برگزاری "جشنواره رسانه و مدیریت شهری" در گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: با توجه به نقش مهمی که رسانه‌ها در موضوعات مدیریت شهری، افزایش مشارکت‌های مردمی و شفاف سازی فعالیت‌های شهری دارند، شهرداری گرگان در نظر دارد جشنواره رسانه و مدیریت شهری را با همکاری «خانه فرهنگ رسانه» برگزار کند.

افزایش ایمنی معابر اسلامشهر با نصب تابلوهای ترافیکی

حمیدرضا چابوک، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهری از افزایش ایمنی معابر سطح شهر با نصب تابلوها و هشداردهنده‌های ترافیکی خبر داد.

تصویب طرح تفصیلی کلاردشت

نجم‌الدین پورعلی، شهردار کلاردشت از تصویب نهایی طرح تفصیلی شهر کلاردشت در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 469947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.