وزش باد شدید شب گذشته خسارتی بر جای نگذاشت

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: وزش باد شدید شب گذشته در این شهر موجب شکسته شدن سرشاخه چند اصله درخت شد، اما سقوط درخت یا خسارت دیگری به دنبال نداشت.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طبق گزارش سازمان هواشناسی و استانداری اصفهان و به طبع آن آماده‌باش کامل نیروهای خدمات شهری، وزش باد شب گذشته غیر از شکستن سرشاخه چند اصله درخت که بلافاصله توسط عوامل خدماتی جمع‌آوری شد، خسارت دیگری بر جای نگذاشت.

وی با اشاره به میزان آمادگی معاونت خدمات شهری برای مقابله با رخدادها و شرایط ناشی از تغییرات جوی احتمالی در شهر، اظهار کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان یک مجموعه خدماتی است که به صورت ۲۴ ساعته در شهر فعال است و بر همین اساس در مواقعی که با شرایط متفاوتی رو به رو می‌شویم، باید آمادگی بیشتری داشته باشیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان تاکید کرد: در این فصل از سال دستورالعملی به مناطق ۱۵ گانه و تمام بخش‌ها و سازمان‌های وابسته شهرداری ابلاغ شده تا از آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه تغییرات جوی احتمالی برخوردار باشند.

وی خاطر نشان کرد: به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری و مناطق ۱۵ گانه برای حذف درختان خطرآفرین و خشک شهر دستورالعملی ابلاغ شده تا اقدامات لازم برای پیشگیری از سقوط ناگهانی آنها در هنگام وزش باد انجام شود.

کد خبر 469944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.