دریافت مجوز مرکز تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی در نطنز

شهردار نطنز گفت: تخلیه نخاله و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در مبادی ورودی شهر یکی از مهمترین مشکلات شهر نطنز است.

علی پیراینده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نطنز، شهری دارای قدمت تاریخی و طبیعتی زیبا است که در تمامی فصول سال گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند، اظهار کرد: تخلیه نخاله و پسماندهای عمرانی و ساختمانی در مبادی ورودی شهر سال‌هاست به یکی از مهمترین مشکلات شهر نطنز تبدیل شده چرا که با تعیین نکردن محلی مناسب برای آن مردم به ناچار اقدام به این کار می‌کنند. از ابتدای سال ۹۶ سه مکان پیشنهادی برای دفع این نوع پسماند توسط کمیته سیاست گذاری مدیریت پسماند شهرداری به کارگروه پسماند شهرستان ارائه شد و یک نقطه مصوب شد.

وی گفت: اکنون پس از سه سال تلاش بی وقفه و برگزاری جلسات و نامه نگاری‌های متعدد توانستیم مجوز ایجاد مرکز تخلیه پسماندهای عمرانی و ساختمانی شهر نطنز را از شورای توسعه و برنامه ریزی استان اصفهان اخذ کرده و پس از انجام مراحل اجرایی و زیرساختی به تمامی شهروندان، پیمانکاران و مالکان وسایل نقلیه حفار و باربر معرفی و ابلاغ کنیم.

شهردار نطنز افزود: به زودی پس از اعلام محل تخلیه نخاله و پسماندهای ساختمانی در نزدیکی چاله زباله واقع در کوه دارهند با اجرایی شدن روند انجام موضوع از پخش ضایعات در اطراف شهر و نازیباسازی چهره  ورودی شهر جلوگیری می‌شود و با هرگونه تخلیه نخاله در ورودی‌ها، معابر شهر و حاشیه رودخانه‌ها برخورد قانونی و قضائی خواهد شد.

ویرگفت: به منظور تسریع و ارائه خدمات بهتر، خودرو حمل زباله با مبلغ ۱۶۰ میلیون تومان بهسازی و نوسازی شد که اکنون دو خودرو حمل زباله خدمت رسانی می‌کنند.

شهردار نطنز افزود: برای تعمیرات وانت پیکان مبلغ ۴۰ میلیون تومان و بهسازی و نوسازی خودرو پیشرو آتش نشانی ۱۸۰ میلیون تومان و نگهداری مابقی خودروهای سبک و سنگین مبلغ ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

کد خبر 469930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.