رصد لحظه‌ای معابر سطح شهر همزمان با بارش‌های اخیر

سرپرست سازمان پسماند شهرداری قزوین در خصوص پیش بینی هواشناسی و بارش‌ها گفت: این سازمان با آمادگی کامل به استقبال بارش‌ها می‌رود.

غلامعباس مهرعلیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: توزیع کیسه‌های ویژه شن و نمک به درخواست سازمان آتش‌نشانی و با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع بارش برف و یخبندان توسط عوامل اجرایی ایستگاه شماره دو خدمات مدیریت پسماند شهرداری قزوین انجام شده است و آمادگی کامل برای استقبال از بارش‌ها داریم.

وی تصریح کرد: تمامی ماشین آلات برف‌روبی و نیروهای خدمات شهری سازمان مدیریت پسماند در حالت آماده‌باش کامل قرار دارند همچنین عوامل اجرایی این سازمان با گشت زنی در سطح شهر به صورت لحظه‌ای معابر شهر را رصد می‌کنند تا در صورت بروز انسداد و یخ‌زدگی خدمات لازم ارائه شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: شارژ کیسه‌های مخصوص شن روی پل‌ها به منظور مقابله با برف و یخ زدگی و نمک پاشی نواحی منفصل شهری مانند خیرآباد و چوبیندر صورت گرفته و شهروندان می‌توانند در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنند.

وی افزود: اقدامات پیشگیرانه برای به حداقل رساندن مشکلات احتمالی جزء اولویت‌های این سازمان بوده، لذا آموزش‌های لازم به پرسنل داده شده است و به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی هستیم.

کد خبر 469928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.