درح در ۲ سال اخیر متحول شده است

شهردار درح گفت: تحولاتی را در دو سال اخیر در این شهر مرزی شاهد هستیم، در این مدت ۲۵ درصد معابر شهر درح در قالب ۳۶ هزار متر مربع، زیرسازی و آسفالت شده است.

به گزارش ایمنا؛ حسین مقیمی در این باره اظهار کرد: از ابتدای امسال ۲۵ هزار متر مربع معابر این شهر با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آسفالت شد.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت ۱۰ هزار متر طول انواع جدول‌گذاری، جوی و کانیو با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان انجام شده است.

شهردار درح افزود: ۷۰ درصد معابر شهر هنوز خاکی است و تا اوایل سال آینده آسفالت ۲۵ هزار متر مربع دیگر از معابر عمومی در دستور کار شهرداری قرار دارد.

وی با اشاره به اجرای پل سردار شهید سلیمانی که بافت قدیم و جدید شهر درح را به هم متصل می‌کند، اضافه کرد: عرصه پل شهید سلیمانی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آماده افتتاح در دهه فجر است.

مقیمی تصریح کرد: همچنین ۷۰۰ متر طول دیوار ساحلی در اطراف رودخانه مرکزی و پل شهید سلیمانی با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

وی افزود: این طرح شاخص با مشارکت کمیته امداد و شرکت آب منطقه‌ای خراسان جنوبی در دست اجرا است.

شهردار درح گفت: اکنون طرح‌های زیرساختی مهمی در راستای ارتقای این شهر مرزی با نگاه ویژه شورای اسلامی این شهر، مسئولان استانی و کشوری در حال انجام است.

به گزارش ایمنا؛ شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند دارای سه بخش مرکزی، مود و درح است و «ماهیرود» فعال‌ترین مرز مشترک خراسان جنوبی با افغانستان در این شهرستان قرار دارد.

منبع: ایرنا

کد خبر 469890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.