۲۲ درصد تخفیف خوش‌حسابی برای ساخت مسکن در شهر هیدج

شهردار هیدج گفت: تخفیف ۲۲ درصدی بابت صدور پروانه ساختمانی به مناسبت دهه‌فجر انقلاب اسلامی به شهروندان ارائه می‌شود.

به گزارش ایمنا؛ رضا حیدری با اشاره به فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر، اظهار کرد: شهرداری هیدج در نظر دارد به مناسبت گرامی‌داشت دهه مبارک فجر و به منظور تشویق و ترغیب شهروندان برای اخذ پروانه ساختمانی از ابتدای بهمن‌ماه تا پایان اسفندماه امسال تخفیف ۲۲ درصدی خوش‌حسابی اعمال کند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر، شهروندانی که تا پایان اسفندماه امسال نسبت به اخذ پروانه ساختمانی اقدام کنند، مشمول این طرح تشویقی خوش‌حسابی خواهند شد.

شهردار هیدج افزود: این لایحه در راستای تشویق شهروندان و به منظور تسهیل در صدور پروانه‌های ساختمانی و رونق ساخت و ساز، توسط اعضای شورای اسلامی شهر به تصویب رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر مسکن به یکی از دغدغه‌های اصلی جوانان هیدج تبدیل شده است، اضافه کرد: شهرداری نیز همه تلاش خود را برای رفع این مشکل در هیدج به کار خواهد گرفت.

شهردار هیدج با بیان اینکه از شهروندان درخواست می‌کنیم قبل از خرید ملک، استعلام شهرداری را بگیرند، تصریح کرد: با توجه به اینکه مشاهده می‌شود املاک در بیشتر موارد بدون در نظر گرفتن نوع کاربری و رعایت سرانه‌ها به قطعات کوچک تفکیک و بدون استعلام از شهرداری خرید و فروش می‌شود که این امر علاوه بر هدررفت سرمایه، مشکلات عدیده‌ای برای مردم ایجاد می‌کند، به همین خاطر خریداران قبل از خرید و معامله املاک با مراجعه به شهرداری از نوع کاربری ملک، طبق طرح تفصیلی آگاه و از اینکه آیا حد نصاب تفکیک اجازه صدور پروانه ساختمانی را برای آن ملک می‌دهد یا خیر، مطمئن شوند تا گرفتار افراد فرصت‌طلب و کلاه‌بردار نشوند.

کد خبر 469887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.