عملیات نمک پاشی در معابر یخ زده سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: طبق اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه در روزهای پایانی هفته شاهد بارش برف و باران خواهیم بود، نیروهای ستاد برف‌روبی شهرداری در آماده‌باش کامل قرار دارند.

به گزارش ایمنا، لقمان حیدری اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه و جلوگیری از تصادفات، شب گذشته معابر یخ زده سطح شهر نمک‌پاشی و هزار کیسه مخلوط شن و نمک هم در معابر شیبدار قرار داده شد.

وی ادامه داد: تمهیدات لازم برای انجام اقدامات مناسب در بارش برف در فصل سرما صورت گرفته است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: طبق اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر اینکه در روزهای پایانی هفته شاهد بارش برف و باران خواهیم بود، همکارانم در ستاد برف‌روبی شهرداری در آماده‌باش کامل قرار داشتند.

حیدری اضافه کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر به شهروندان در زمان بارش برف و جلوگیری از یخ زدگی معابر، امسال ۱۱ ستاد برف‌روبی در نقاط مختلف سطح شهر برپا شده است.

وی تصریح کرد: در راستای رفع یخ زدگی معابر در زمان بارش برف ۷۰ مخزن مخلوط شن و نمک در معابر شیبدار سطح شهر تعبیه شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج اضافه کرد: روز قبل نیز هزار کیسه مخلوط شن و نمک نیز جهت دسترسی آسان شهروندان در معابر شیبدار در کنار مخازن تعبیه و سپس توزیع شد.

حیدری با بیان اینکه شب گذشته برخی از معابر یخ زده سطح شهر نمک‌پاشی شد، گفت: خوشبختانه هم اکنون تردد در سطح شهر روان است.

کد خبر 469884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.