سرمایه‌گذاری دولت سیسیل برای تحرک سبز در جزایر

دولت سیسل، بزرگ‌ترین جزیره در دریای مدیترانه که یک ناحیه خودمختار از کشور ایتالیا را تشکیل داده است، در نظر دارد برای پویایی دوستدار محیط زیست در جزایر کوچک سرمایه‌گذاری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت خودمختار سیسل متعهد شده است بودجه لازم را برای اجرای پروژه تحرک پایدار و توسعه گردشگری دوستدار محیط زیست در جزایر مسکونی کوچک منطقه فراهم آورد. در حال حاضر، مبلغ چهار میلیون یورو به  آغاز پروژه و ایجاد زیرساخت‌های اولیه اختصاص داده شده است اما مقامات رسمی سیسیل از اعطا هزینه کامل تا پایان پروژه خبر داده‌اند. انتظار می‌رود، دولت جزیره خودمختار ایتالیا، هزینه لازم برای خریداری اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و سایر وسایل حمل و نقل دوستدار محیط زیست را در اختیار مقاماتی قرار دهد که تا تکمیل نهایی، پروژه فوق را هدایت خواهند کرد.

گزارشات حاکی است که بسیاری از جزایر آتشفشانی سیسیل، به مدت هزاران سال میزبان ساکنان ایتالیایی بوده‌اند که به تدریج و به دلیل نبود دسترسی به امکانات کافی، از جمعیت آن‌ها کاسته شده است. به همین دلیل، دولت سیسیل تصمیم گرفته است زمینه لازم را برای افزایش امکانات و زیست‌پذیری این مناطق فراهم آورد.

در این راستا، بهبود زیرساخت‌های تردد از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که البته مقامات ارشد سیسیل در نظر دارند به روش پایدار این کار را انجام دهند. در واقع، دولت می‌خواهد حمل و نقل دوستدار محیط زیست را در جزایر کوچک توسعه دهد تا هر چه بیشتر به حفظ هوای پاک منطقه کمک می‌کند.

مدرن‌سازی حمل و نقل عمومی به ترویج تردد سبز در میان ساکنان جزایر کوچک سیسیل کمک زیادی خواهد کرد و دولت را در دستیابی به اهداف بلندپروازانه خود در زمینه فناوری یاری می‌کند. در واقع، دولت خودمختار سیسیل می‌خواهد از طریق سبزسازی پویایی در جزایر کوچک، زمینه را برای حمل و نقل پاک در سراسر قلمرو خود فراهم آورد.

کد خبر 469876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.