شهرداری‌های مازندران در آماده‌باش شرایط بحران جوی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری مازندران از آماده‌باش شهرداری‌های استان در برابر شرایط بحران جوی در روزهای آینده خبرداد.

سید محمد محمدی تاکامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستورالعمل ستاد مدیریت بحران استان مبنی بر کاهش محسوس در مازندران اظهار کرد: از شهرداران استان خواسته شده است نسبت به آمادگی دستگاه مربوطه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌های هواشناسی برودت هوا و بارش برف و باران اواخر هفته جاری متحمل است، تصریح کرد: شهرداران ضمن هماهنگی با فرمانداران، نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مربوطه را در آمادگی کامل قرار دهند.

مدیرکل امور شهری استانداری مازندران با بیان اینکه آمادگی کامل نیروها و حضور شهرداران در محل مأموریت خود به شهرداری‌ها ابلاغ شده است، تصریح کرد: لایروبی انهار شهری جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی معابر از اقداماتی است که از شهرداران درخواست شده نسبت به هشدارهای پیش رو انجام دهند.

وی با بیان اینکه از حضور مسافران، گردشگران و طبیعت گردان در شهرهای برف گیر و کوهستانی جلوگیری خواهد شد، خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود کاهش دمای هوا و بارش برف امدادرسانی به مسافران را دچار اختلال کند.

محمدی با تاکید بر اینکه آماده کردن نمک در انبارهای شهرداری نیز مدنظر شهرداری‌های استان قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: استحکام بیلبوردها و تابلوهای تبلیغات شهری نیز به دلیل پیش بینی شرایط نامساعد جوی مورد توجه مدیریت شهری استان قرار خواهد گرفت.

وی عنوان کرد: هرس شاخه‌های درختان در سطح شهرها جهت جلوگیری از خطرات احتمالی نیز به شهرداری‌ها توصیه شده است.

کد خبر 469871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.