بودجه ۱۴۰۰ شهرداری زنجان هفته آینده تقدیم شورا می‌شود

شهردار زنجان با بیان اینکه بودجه سال آینده ۶۵۰ میلیارد تومان بسته شده که البته این مبلغ اولیه پیشنهاد شده است، گفت: جلسه نهایی تنظیم لایحه بودجه برگزار شد و این لایحه هفته آینده تقدیم شورا می‌شود.

به گزارش ایمنا، حبیب ملایی یگانه اظهار کرد: جلسات تدوین بودجه به صورت مستمر با حضور رؤسای سازمان‌ها و معاونان در حال برگزاری است و این هفته نهایی می‌شود.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده ۶۵۰ میلیارد تومان بسته شده که البته این مبلغ اولیه پیشنهاد شده است، افزود: نکته مهم این است که در بودجه سال آینده، تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در اولویت خواهد بود.

شهردار زنجان تصریح کرد: از جمله پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال آینده به اتمام خواهد رسید، پروژه سبزه میدان و تکمیل قرارداد آن است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بخش‌هایی از سبزه‌میدان در قرارداد اولیه جا مانده است، از همین رو مباحثی از قبیل نورپردازی در قرارداد تکمیلی لحاظ خواهد شد.

شهردار زنجان همچنین تکمیل پارکینگ طبقاتی سعدی و بازگشایی محور پادگان را از دیگر پروژه‌های نیمه‌تمام عنوان کرد و افزود: تکمیل سالن مدیریت بحران نیز در دستور کار است.

وی تصریح کرد: همچنین یوترن پل امام حسن مجتبی (ع) نیز در صورت حل مشکل آن در شورای فنی در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

یگانه با بیان اینکه یک یا دو پروژه جدید و خاص همچون پارک هاشم نژاد نیز در دستور کار قرار دارد، که در حال طراحی است و سال آینده ساخته خواهد شد، اظهار کرد: پروژه‌های نیمه تمام شهرداری اکثراً پروژه‌های بزرگی هستند که به پایان خواهد رسید، اما سایر امور همچون ترمیم و جدول آسفالت و پیاده‌روسازی نیز انجام خواهد شد.

منبع: فارس

کد خبر 469869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.