روزنامه های ورزشی دو بهمن ماه؛ ستاره آبی فروخته می‌شود

روزنامههای ورزشی دو بهمن ماه منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز پنج شنبه_ دو بهمن ماه_ را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"ایران ورزشی" با عنوان " امیر عابدزاده: در پرتغال هر هفته گل می‌زنم" اشاره به صحبت‌های لژیونر ایرانی دارد که می‌گوید دوست دارم مثل آبی جاری باشم.

" خبر ورزشی " با عنوان " ۱۰۰ در صد به آقای گلی فکر می‌کنم" صحبت‌های عبدی بازیکن پرسپولیس را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد الگوی او زلاتان است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان " سرلک جای کنعانی شاید سید جلال جای خودش" اشاره به مشکلات دفاعی پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم دارد.

" گل" با عنوان " یحیی به دنبال جذب دو مدافع آخر" اشاره به مصدومیت سید جلال حسینی و کنعانی زادگان دو مدافع پرسپولیس دارد.

" خراسان ورزشی" با عنوان " ستاره آبی فروخته می‌شود" اشاره به آمار عجیب قائدی و نگرانی بابت درخشش باشو دارد.

" شوت" با عنوان " خون‌ریزی دهانم بیشتر شد" صحبت‌های کنعانی زادگان پس از تو دهنی کریم باقری دارد.

"صدای سپاهان " درزمان مناسب راجع به نقل و انتقالات زمستانی صحبت می‌کنیم" صحبت‌های سرپرست سپاهان را نشان می‌دهد که می‌گوید فعلاً برنامه‌ای برای خروج هیچ بازیکنی ندارند.

"سبز سبزم" با عنوان " لعنت به سوت‌های اشتباه که رحمان و ذوب آهن را به بی محابا قربانی می‌کند" اشاره به بازی ذوب آهن و نفت مسجد سلیمان دارد که گل سالم گاندوها گرفته نشد.

" استقلال " با عنوان " حال استقلال با فکری خوب است" صحبت‌های مددی را نشان می‌دهد که اعتقاد دارد با این همدلی قهرمان می‌شویم.

" پرسپولیس" با عنوان "بدهی بی انتها" اشاره به بدهی پرسپولیس به برانکو دارد.

کد خبر 469864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.