«قمکارت» کارت شهری چند منظوره است

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: امکان استفاده از قمکارت علاوه بر اتوبوس‌ها در سایر کاربردهای شهروندی نیز فراهم می‌شود.

به گزارش ایمنا، کوروش محمدحسینی اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌ها و زیرساخت‌های لازم برای استفاده از قمکارت و حساب الکترونیکی آنلاین مرتبط با آن در حوزه‌های مختلف مورد نیاز شهروندان انجام شده که علاوه بر اتوبوس‌های شهری، بوستان‌ها و اماکن تفریحی شهر مانند باغ پرندگان نیز در حال اتصال به این زیرساخت هستند.

وی افزود: همچنین از طریق حساب آنلاین شهروندی پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی میسر شده و امکان استفاده از این سرویس بزودی در پارک حاشیه‌ای نیز فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ادامه داد: همچنین این کارت به عنوان کارت ترکیبی پرداخت‌های خرد شهری، بانکی و پرسنلی نیز قابل استفاده است که در این راستا برنامه ریزی‌های لازم برای صدور قمکارت به صورت مشترک با بانک‌های عامل کشور در حال انجام است.

وی افزود: این کارت قابلیت شخصی‌سازی داشته و به عنوان کارت شناسایی همزمان کارکنان و گروه‌ها و تشکل‌ها نیز قابلیت استفاده دارد که هماهنگی‌های لازم برای صدور قمکارت چند منظوری برای همکاران شهرداری در حال انجام است.

محمدحسینی از آمادگی شهرداری برای همکاری با سایر ارگان‌ها و نهادهای دولتی و تشکل‌های مردمی استان برای صدور قمکارت ویژه برای کارکنان و اعضا خبر داد.

کد خبر 469855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.