بازیگر نقش کودکی لیلا در سریال "در چشم باد" که بود؟

بیتا توکلی بازیگر نقش کودکی لیلا در سریال در چشم باد است.

به گزارش ایمنا، بیتا توکلی بازیگر نقش لیلی در کودکی در سریال در چشم باد متولد ۱۳۷۴ در تهران، اصالتاً تاجیک تبار است که در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ بر اثر تصادف درگذشت.

این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.

بیوگرافی بازیگر نقش کودکی لیلی در چشم باد

این بازیگر تاجیکستانی در سریال در چشم باد؛ یکی از بازیگران اصلی این سریال که کودکی دختری به نام لیلی را بازی می‌کند که بعدها رابطه عاشقانه ای بین او و بیژن بازیگر اصلی سریال ایجاد می‌شود و ماجراهای تلخ و جدایی در مقطعی در بین این دو نفر به وجود می‌آید. در این سریال بازیگر سرشناس ارسلان قاسمی نقش کودکی بیژن را بازی می‌کند و در اوایل قسمت‌ها این دو کودک همیشه با هم هستند.

سوابق هنری بیتا توکلی

وی از سال ۱۳۷۹ با بازی در فیلم چتری برای دو نفر ساخته احمد امینی، وارد بازیگری شد و سپس در فیلم سام و نرگس و پل سیزدهم و زمانه، سریال در چشم باد و سریال من و پوتی که در نقش لیموآ ایفای نقش کرد. اما سرنوشت او بد رقم خورد و در یک سانحه تصادف اتومبیل در جاده مشهد در سن ۱۰ سالگی فوت کرد و پرونده بازیگری او برای همیشه بسته شد.

از محل دفن و خاکسپاری و قبر و مزار این بازیگر خردسال اطلاعی در دست نیست. در چشم باد سریال ایرانی به کارگردانی مسعود جعفر جوزانی است. این سریال محصول سال ۱۳۸۷ و در ژانر ملودرام تاریخی است. سریال در چشم باد اولین بار از شبکه یک سیما در پخش شد.

این مجموعه تلویزیونی قصه زندگی خانواده‌ای است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان از دوره قیام میرزاکوچک جنگلی تا آزادسازی خرمشهر در آن به تصویر کشیده می‌شود، قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزاکوچک خان جنگلی، در گیلان اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پرحادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود که سه دوره تاریخ ایران را بازگو می‌کند.

منبع: افکارنیوز

کد خبر 469830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • لیلی IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    20 3
    الهی چقد نارحت شدم من بچگی عاشق لیلی بودم الان بعد چند سال ای فیلم داره پخش میکنه درچشم بادو امدم ببینم قیافش چه شکلی شده خیلی نارحت شدم روحش شاد
  • مهسا وصبا IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۷
    7 1
    بیتا خیلی دوسش داشتم منم می خواستم ببینم قیافش چه جور ی شده دیدم نوشتن علت مرگ یه دفعه خیلی ناراحت شدم هیف شد من خیلی دوست داشتم روحت شاد بیتا وهمچنين رو ح مادر وپدرت هم شاد
  • بیژن IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    5 1
    چه فیلمه جالبی من خیلی کیف کردم دقیقا مثل اینکه در قدیم درست شده .
    • زینب IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۹
      3 1
      اگر من میخوام این فیلم خیلی قشنگ و درباره عاشقانه صحبت می‌کنم ومن از این خیلی عاشقانه این فلیم شمیم
  • IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    4 1
    واااای خیلی شوکه شدم
  • هنردوست IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
    9 0
    سلام امشب که فیلم در چشم باد را دیدم گفتم یه جستجویی درباره دختر نقش لیلی در سایت بکنم دیدم متاسفانه در اثر تصادف ۱۵سال پیش ازدنیا رفته اند خیلی ناراحت شدم روحشان شاد.
    • محمد IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      0 0
      گزارش ایمنا، بیتا توکلی بازیگر نقش لیلی در کودکی در سریال در چشم باد متولد ۱۳۷۴ در تهران، اصالتاً تاجیک تبار است که در ۲۲ شهریور ۱۳۸۴ بر اثر تصادف درگذشت. این بازیگر نوجوان که به همراه پدر و مادر خود برای ادای نذری پس از به هوش آمدن مادرش از کما، راهی مشهد مقدس شده بودند، به هنگام بازگشت در جاده تصادف کرده و هر سه نفر جان خود را از دست دادند.
  • بیژن IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
    3 1
    بهترین فیلم در این مدت در شبکه آی فیلم فارسی پخش می شود یکی دو قسمت مونده تا تمام بشود من چند بار دیگه هم دیدم .بهترین فیلم ممنون از کار گردانش وتهیه کنندش کار گردان:مسعود جعفری جوزانی تهیه کننده:رضا انصاریان. خدا حافظ
    • IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
      1 0
      بله واقعا منکه عاشق فیلمه شدم ولی اخرش خیلی تلخ تموم میشه
  • نوید IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
    1 0
    یکی از تولیدات فاخر سینمای ایران است. خسته نباشید به آقای جعفری جوزانی
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۴
    1 0
    من خیلی ناراحت شدم روحش شاد باشه من لیلی رو خیلی دوست داشتم بچهگیشو خیلی شیرین بود
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
    2 0
    میخواستم چهر شو ببینم که دیدم نوشته در اثر تصادف فوت کرده خیلی ناراحت شدم الهی خدا بیامرزدت بیتا و پدر و مادر
  • IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۷
    1 0
    خیلی فیلمش قشنگ بود ولی آخرش غمناک بود و همه ما ناراحت شدیم ومن یک دختر ۱۰ ساله دارم با خوندن مطالب خیلی گریه کرد چون بچه گی لیلی را دوست داشت