شفاف سازی معاملات شرکت‌های وابسته به شستا عملیاتی شده است

معاون وزیر تعاون گفت: شفاف سازی معاملات شرکت‌های وابسته به شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) و الزام بر پرداخت بدهی‌های گذشته برای انجام معاملات جدید نیز در طول ۴ سال گذشته عملیاتی شده است.

به گزارش ایمنا، غلامرضا پناه، معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی روز چهارشنبه در دیدار با استاندار قم، اظهار کرد: در طول چهار سال گذشته بسیاری از شرکت‌های کاغذی که منشأ برخی رانت‌های اقتصادی بودند حذف شدند و شرکت‌های زیانده نیز تعیین تکلیف شده‌اند.

وی افزود: شفاف سازی معاملات شرکت‌های وابسته به شستا (شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی) و الزام بر پرداخت بدهی‌های گذشته برای انجام معاملات جدید نیز در طول ۴ سال گذشته عملیاتی شده است.

وی اظهار کرد: ۴۵ میلیون نفر از جمعیت کشور به نحوی ارتباط تنگاتنگی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بالغ بر یک و نیم میلیون نفر از بازنشستگان کشوری نیز از خدمات این وزارت خانه بهره مند می‌شوند.

پناه یادآور شد: بهبود حمایت‌های درمانی و ارائه تسهیلات ازدواج به فرزندان بازنشستگان در طی چهار سال گذشته با روند مطلوبی در وزارتخانه دنبال شده است.

به گفته او با پرداخت کامل بدهی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به وزارت بهداشت مشکل پذیرش دفترچه درمانی در بیمارستان‌های کشور برطرف شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ بخشنامه که ناسخ و منسوخ یکدیگر بودند، اما از دستور کار وزارتخانه خارج نشده بودند و نوعی سردرگمی برای مردم به وجود آورده بود با دستور وزیر حذف و تمامی آن‌ها در ۶۰ بخشنامه ساماندهی شده‌اند.

پناه خاطرنشان کرد: تمام حقوق و پرداختی‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شفاف سازی شده و مردم می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: ادغام شرکت‌های وابسته به پگاه در تمام استان‌ها و راه اندازی هلدینگ بزرگ برای سوددهی بیشتر این شرکت هم نتیجه بخش بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد: رسیدن به نرخ بیکاری ۸ درصد در قم نشان از فعالیت بی وقفه مدیران و واحدهای تولیدی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 469823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.