آمار کرونا آذربایجان غربی ۱ بهمن؛ بدون فوتی و ۱۸۲ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی آخرین آمار مبتلایان، بهبود یافتگان و فوتی‌های مبتلا به کرونا در ۱ بهمن‌ماه را تشریح کرد.

جواد آقازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی ابتلای کرونا در استان آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت منتهی به عصر امروز – چهارشنبه ۱ بهمن‌ماه- اظهار کرد: در این مدت زمان نزدیک به ۵۰ بیمار قطعی و مشکوک مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری شدند.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی گزارش نشده، افزود: با احتساب این آمار مجموع جان باختگان مبتلایان به کووید ۱۹ در این استان از ابتدا تاکنون در شمار سه هزار و ۴۷۳ نفر ثابت ماند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۲ بیمار قطعی مبتلا به کرونا در استان آذربایجان غربی شناسایی شده که با احتساب این تعداد، شمار کل مبتلایان استان آذربایجان غربی ۱۰۲ هزار و ۶۷۷ نفر رسید.

وی با اشاره به بستری ۳۳۷ بیمار با سندرم حاد تنفسی در بیمارستان‌های آذربایجان غربی افزود: از این تعداد ۱۹۲ مورد به عنوان موارد مشکوک ابتلاء به ویروس کرونا شناخته می‌شوند.

آقازاده با بیان اینکه هم اکنون ۱۲۰ بیمار مشکوک و قطعی مبتلا به کرونا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های آذربایجان غربی بستری هستند، تصریح کرد: از این تعداد ۳۰ بیمار با دستگاه تنفسی ونتیلاتور در حال پشت سر گذاشتن روند درمان خود هستند.

کد خبر 469810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.