رضایی : نمی‌دانم داور چگونه آن صحنه را آفساید اعلام کرد

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: کل جریان بازی را مسلط بودیم و تیم نفت تنها چند ضد حمله داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رحمان رضایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی تیمش برابر نفت مسجد سلیمان، اظهار کرد: تیم نفت مسجد سلیمان تعداد کمی ضدحمله زدند و در کل جریان بازی مسلط بودیم، اما چه فایده گلی که سالم می‌زنیم و داور روی خط است و می‌بیند را آفساید اعلام می‌کند.

وی افزود: اگر جای شلوغی بود و خطای دید اتفاق می‌افتاد حرفی نداشتم، اما اینجا فقط یک بازیکن حضور داشت و نمی‌دانم چگونه آن را آفساید گرفت، در وضعیتی که تیم چندین روز تمرین می‌کند، داور یک اشتباه فاحش انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: بیایید از اول تعیین کنید چه کسی ببرد چه کسی ببازد و چرا ۲۲ نفر باید ۹۰ دقیقه تلاش کنند و اینقدر تشکیلات وجود داشته باشد.

رضایی افزود: عملکرد تیم خیلی خوب بود و هر کسی بازی را ببیند اعتراف می‌کند تیم بازی خوبی کرد، از کناره‌ها خوب رفتیم و توانستیم موقعیت‌های خوبی ایجاد کنیم. قرار نیست به کادر فنی مربی اضافه شود و از نظر کادر فنی مشکلی نداریم و امیدوارم این روند را برای بازی بعدی ادامه بدهیم.

وی همچنین ادامه داد: هر کارشناسی نظر بدهد تأیید می‌کند که تیم فوق‌العاده کار کرد، اما متأسفانه آنجایی که باید شانس می‌آوردیم نیاوردیم و در هر دو نیمه موقعیت داشتیم و داور تعیین کرد که نتیجه چگونه باشد.

رضایی افزود: آن گونه که باید از ضربات آخر استفاده نکردیم و از روز اول تاکید داشتیم که بازیکنانی به این تیم اضافه شوند و همه می‌دانند چرا بازیکن به تیم اضافه نشد، چرا که باشگاه این اجازه را نداد و امیدوارم نیم فصل دوم در پست‌های موردنظر بازیکنان مورد نیاز را بگیریم.

وی همچنین ادامه داد: به موقع در مورد صحبت‌های هیئت مدیره در مورد این موضوعات صحبت می‌کنم.

کد خبر 469775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.