ذوب آهن همچنان بدون برد/تساوی ذوب آهن با نفت مسجد سلیمان

تیم ذوب آهن اصفهان در هفته دوازدهم به مصاف نفت مسجد سلیمان رفت که این دیدار با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ذوب آهن اصفهان امروز (چهارشنبه ۱ بهمن ماه) از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولاد شهر میزبان تیم نفت مسجد سلیمان بود که در پایان این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.

هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های ذوب آهن اصفهان و نفت مسجد سلیمان

ورزشگاه: فولادشهر

اخطار: میثم تهی دست (دقیقه ۶۸ از نفت مسجد سلیمان)، سجاد جعفری (دقیقه ۷۹ از نفت مسجد سلیمان)

اخراج:

گل:

ذوب آهن: یوسف بهزادی، وحید محمد زاده، سید عبداله حسینی، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی فر، علی دشتی (دقیقه ۷۷- ایوان مارکوویچ)، میلاد جهانی، دارکو بیدوف (دقیقه ۹۲ - ابوالفضل عکاشه)، دانیال مؤمنی (دقیقه ۷۷ عرفان پورافراز)، فرشاد محمدی مهر و مجتبی حق دوست (دقیقه ۸۱- حسین شنانی)

سرمربی: رحمان رضایی

نفت مسجد سلیمان: مجتبی مقتدایی، بهروز نوروزی فرد، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی (دقیقه ۸۲- مصطفی نایج پور) محمد بلبلی (دقیقه ۸۵- عباس بوعذار)، محمد مهدی احمدی، محمد مهدی محبی، فرهاد مجد کرمانشاهی، نیما انتظاری، میثم تهی دست و ساسان حسینی فرد.

سرمربی: سید مجتبی حسینی

داور: سعید رحیمی مقدم

شرح بازی:

در ۱۵ دقیقه ابتدایی شاگردان رحمان رضایی صاحب توپ و میدان بودند و با فشارهایی که ایجاد کردند، چند موقعیت برای گشودن دروازه نفت مسجد سلیمان داشتند اما موفق به گلزنی نشدند نفتی‌ها با دفاع خوبی که انجام دادند مانع از باز شدن دروازه خود شدند. در ادامه نیز این ذوبی ها بودند که موقعیت‌های بیشتری ایجاد کردند اما دروازه بان و مدافعین نفت اجازه باز شدن دروازه خود را ندادند.

در نیمه دوم بازی نیز این بازیکنان ذوب آهن بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و نفتی‌ها فقط روی چند ضربه ایستگاهی فرصت داشتند که نتوانستند از آنها استفاده کنند و در پایان با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

دقایق حساس:

دقیقه ۸- ضربه خطرناک بازیکن ذوب آهن از پشت محوطه جریمه که پس از برخورد به سید عبداله حسینی دفع شد و راهی به چارچوب دروازه پیدا نکرد.

دقیقه ۱۰- حرکت خوب میلاد جهانی و پاس او برای علی دشتی و ضربه او که پس از برخورد با مدافع نفت به کرنر رفت.

دقیقه ۲۴- پاس بسیار خوب وحید محمد زاده برای علی دشتی و کنترل خوب دشتی، او را در موقعیت تک به تک قرار داد اما دروازه بان تیم نفت مانع از ورود توپ به دروازه تیمش شد.

دقیقه ۲۷- ضربه محکم فرشاد محمدی مهر از روی ضربه ایستگاهی دقیقاً به جایی رفت که دروازه بان نفت قرار داشت و بازهم ذوبی ها موفق به گلزنی نشدند.

دقیقه ۲۹- در حالی که فرشاد محمدی مهر از سمت راست ارسال خوبی انجام داد اما هیچکدام از مهاجمین ذوب آهن در شرایطی قرار نداشتند که از این توپ استفاده کنند.

دقیقه ۴۱- محمد بلبلی از سمت راست در موقعیت خوبی قرار گرفت و ضربه‌ای به سمت دروازه ذوب آهن زد اما توپ او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷- بازیکن تیم نفت مسجد سلیمان از روی ضربه ایستگاهی ارسال خوبی انجام داد که ضربه میثم تهی دست به شکلی خطرناک از بالای دوازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹- ارسال مسعود ابراهیم زاده از سمت چپ و ضربه سر دارکو بیدوف که از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۷- نفوذ خوب بازیکن نفت مسجد سلیمان از سمت راست و پاس خوب حسینی برای محبی که محبی ضربه خوبی نزد و توپ او به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲- ارسال خوب میلاد جهانی از سمت چپ که پیش از رسیدن به مجتبی حق دوست دروازه بان تیم نفت با کف دست توپ را دفع کرد.

دقیقه ۷۶- پاس خوب علی دشتی برای میلاد جهانی و ضربه خطرناک جهانی که به شکلی خطرناک از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۰- مجتبی حق دوست از سمت راست نفوذ خوبی انجام داد وضربه او وارد دروازه شد اما کمک داور اعلام آفساید کرد.

حواشی:

* پیش از شروع بازی جواد محمدی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در رختکن این تیم حضور پیدا کرد.

کد خبر 469772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.