از برنامه‌های فرهنگی شهرداری منطقه ۸ چه خبر؟

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه "اهدای کتاب، اهدای دانایی" گفت: سه هزار و ۶۰۰ جلد کتاب با دو هزار و ۹۰۰ عنوان به مدت یکسال به صورت رایگان به کارکنان و شهروندان علاقمند اهداء خواهد شد.

محمد کیهانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح "اهدای کتاب، اهدای دانایی" به صورت ماهیانه در آخرین پنجشنبه هر ماه در مکان‌های مختلفی جهت استفاده کارکنان و شهروندان مراجعه کننده به مراکز فرهنگی و ورزشی به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مجموعه برنامه‌های هشت اورنگ در منطقه هشت، ویژه برنامه "اهدای کتاب، اهدای دانایی"، پنجشنبه‌های آخر ماه در سه محل که دو محل آن به صورت متمرکز در ساختمان ستاد مرکزی شهرداری و اداره خدمات شهری منطقه و محل سوم به صورت سیار هر ماه در یکی از فرهنگسراهای منطقه، برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با تاکید بر اینکه هدف از برپایی این اقدام، ارتقا فرهنگ شهروندی به‌ویژه در حوزه کتابخوانی است، تصریح کرد: "اهدای کتاب، اهدای دانایی" این فرصت را مهیا ساخته است تا شهروندان و علاقه‌مندان به کتاب بتوانند به صورت رایگان به مجموعه‌ای از کتاب‌ها به انتخاب خود دسترسی داشته باشند و در صورت تمایل بتوانند پس از مطالعه کتاب مورد نظر را به سایر شهروندان اهدا کنند.

وی گفت: برگزاری فرصت کتابخوانی موجب ارتقا فرهنگ مطالعه و نهضت فکر اندیشی می‌شود و این برنامه در ۱۲ ماه آینده به صورت منظم برگزار خواهد شد.

کیهانی اظهار کرد: سعی می‌کنیم با عناوین متنوع همه سلیقه‌های مخاطبان را پوشش دهیم و برای افراد فرصت قدرت انتخاب متناسب با علاقه‌مندی خودشان را فراهم آوریم.

کد خبر 469740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.