۲۰۰ موقوفه سند تک برگ می‌گیرد

معاون امور حقوقی و ثبتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: تا پایان سال جاری ۲۰۰ سند دفترچه‌ای موقوفات به سند تک برگی تبدیل می‌شود.

حجت الاسلام اصغر توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه همه توان خود را برای توسعه و پیگیری امور ثبتی و حقوقی در استان اصفهان به کار خواهیم گرفت، اظهار کرد: یکی از اولویت‌های سازمان اوقاف توجه به امور ثبت موقوفات است که تحقق این امر را در دستور کار سازمان اوقاف و امور خیریه استان قرار دارد.

وی ادامه داد: اگر بتوان موقوفات را ثبت کرد، مشکلات این اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به حداقل می‌رسد، در دو ماه آینده سعی شده تا تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک برگی را با جدیت دنبال و به نتیجه برسانیم و در این مدت ۲۰۰ سند باقی مانده به تک برگی تبدیل خواهد شد.

معاون امور ثبتی و حقوقی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در این زمینه اداره کل ثبت اسناد نیز همکاری ویژه خود را اعلام کرده‌اند و همه ادارات شهرستان‌ها باید در این زمینه همکاری کنند، همچنین سامانه ثبتی دارای اشکال بوده و باید این مشکل برطرف شود و این سامانه هر چه زودتر به صورت کامل در اختیار ادارات برای ثبت موقوفات و اجارات قرار گیرد.

کد خبر 469718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.