شهرداری ساری برای استقبال از دهه فجر آماده است

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری گفت: در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی میادین و معابر شهر ساری توسط شهرداری زیباسازی می شود.

به گزارش ایمنا؛ علیرضا حمیدی با اشاره به فضا سازی شهری در میادین و خیابان‌ها در استقبال از چهل و دومین سالروز انقلاب اسلامی تأثیر گذار است، اظهار کرد: به منظور تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، برنامه‌ریزی ویژه در راستای هر چه با شکوه تر برگزاری این آئین با آذین بندی و فضا سازی شهری انجام شود.

وی ادامه داد: شهرداری ساری شست و شوی جداول و حاشیه خیابان‌ها و نظافت مسیرها را مورد تاکید قرار داده که این مهم در دستور کار شهرداری‌های مناطق سه‌گانه قرار گرفته است.

سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری ساری افزود: نکته قابل توجه تبلیغات محیطی شهر است که واحد زیباسازی شهرداری‌های مناطق طرح‌های مناسبتی را در این راستا پیاده سازی می‌کنند تا شهر رنگ و بوی انقلابی به خود بگیرد.

حمیدی اضافه کرد: هماهنگی، نوآوری و تعامل شهرداران مناطق را می‌توان مهم‌ترین گام در بهبود و ارتقای فضای بصری شهر دانست، به شهرداران مناطق تاکید می‌کنم با تمام توان و ظرفیت‌ها برای استقبال از این ایام آماده شوند.

کد خبر 469625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.