اعمال مدرک تحصیلی دوم معلمان از امروز

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه رتبه بندی معلمان هفته آینده در صحن هیأت دولت مورد تصویب قرار خواهد گرفت و پس از آن تقدیم مجلس خواهد شد.

احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جلسه روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: روز گذشته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس میزبان حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش بود بر این اساس ابتدا برخی سوالات نمایندگان از وزیر در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: اکثر نمایندگان از پاسخ‌های حاجی میرزایی قانع شدند به جز یک مورد که پیرامون پذیرش و اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس بود که مقرر شد اسناد و مدارک موجود در این زمینه طی جلسات آینده ارائه شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در ادامه جلسه کمیسیون مبحث رتبه بندی معلمان مطرح شد و در این راستا و بنا بر گفته وزیر و معاون وزیر آموزش و پرورش، لایحه رتبه بندی هفته آینده در صحن هیأت دولت مورد تصویب قرار خواهد گرفت و پس از آن تقدیم مجلس خواهد شد.

فلاحی یادآور شد: همچنین مسائل مربوط به اعمال مدرک تحصیلی دوم فرهنگیان در کمیسیون مطرح شد و طبق گفته وزیر این موضوع از تاریخ ۹۹.۱۱.۰۱ قابل اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دستور کار پایانی کمیسیون نیز بررسی طرح اجرای اصل ۱۵ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (تدریس زبان‌های محلی و قومی در مدارس و دانشگاه‌های کشور) بود که بحث‌های کارشناسی در این رابطه در کمیسیون مطرح و ادامه بررسی این طرح به جلسات بعدی کمیسیون منتقل شد.

کد خبر 469610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.