اهدای تبلت به پنج قلوهای اصفهانی

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان از اهدای تبلت به پنج قلوهای اصفهانی با مساعدت خیران استان برای کاهش مشکلات یادگیری این کودکان در آموزش آنلاین به میزبانی آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد.

لیلاسادات ابطحی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص اهدای تبلت به پنج قلوهای اصفهانی، اظهار کرد: این خانواده چندی پیش در برنامه زنده رود شبکه پنج اصفهان دعوت شده بودند و پدر و مادر این فرزندان در اولین تجربه والد بودن با عنایت خداوند صاحب پنج فرزند شدند، این خانواده در مسیر تربیت این کودکان تاکنون با مشکلات زیادی مواجه بودند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این کودکان پنج قلو در پایه اول ابتدایی مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: این خانواده دارای پنج فرزند برای کاهش مشکلات اقتصادی از هیچ سازمانی حمایت دریافت نکردند و این دانش آموزان در شرایط عادی هم نیاز به حمایت و نظارت بیشتری دارند.

ابطحی ادامه داد: والدین این کودکان پنج قلو برای آموزش مجازی این کودکان در اپیدمی کرونا با مسائل زیادی مواجه بودند به نحوی که مادر این کودکان بار مشکلات آنها را به تنهایی تحمل می‌کند. بزرگ کردن و آموزش دادن یک کودک بسیار هزینه بر است و خانواده جعفری برای تأمین امکانات رفاهی و آموزش آنلاین این کودکان پنج قلو در بحران کرونا تحت فشارهای اقتصادی بودند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان، ادامه داد: خانواده این کودکان پنج قلو در برنامه زنده‌رود شبکه پنج اصفهان در تماس تلفنی با مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان و بیان مشکلات آموزش آنلاین این کودکان قول حمایت و کمک از وی را برای کاهش دغدغه‌های آموزش مجازی فرزندان خود گرفتند.

وی تاکید کرد: برای این کودکان پنج قلو تبلت‌هایی با پتانسیل خیران فراهم و کمک‌های لازم به این خانواده انجام شد. خانواده این کودکان روز ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹ برای اهدای تبلت‌ها مهمان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان بودند و با آنها از نزدیک دیدار و گفت وگو داشتیم.

ابطحی اظهار کرد: در این دیدار والدین کودکان پنج قلوی اصفهانی از مسائل و دغدغه‌های آموزش مجازی فرزندان خود صحبت کردند و اینکه یادگیری این کودکان در یک سطح نیست و باید برای آموزش مجازی هر کدام از آنها فعالیت‌های ویژه ای انجام دهند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان، با بیان اینکه مساعدت لازم برای تهیه و اهدای تبلت آموزشی این کودکان با کمک خیران استان به میزبانی آموزش و پرورش صورت گرفت، افزود: باید در زمینه کمک به این خانواده‌ها فرهنگ سازی لازم در جامعه صورت گیرد تا با دغدغه و مشکلات کمتری بتوانند به آموزش و تریبت فرزندان در جامعه بپردازند.

کد خبر 469608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.