نسخه جدید Mi Notebook 14 شیائومی چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت شیائومی اخیرا از نسخه جدید Mi Notebook 14 خود رونمایی کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی بعضی از لپ تاپ‌های Mi Notebook خود را بدون دوربین فروخته است. این مدل لپ تاپ‌ها برای افرادی که به دلیل شیوع ویروس کرونا دور کاری انجام می‌دهند یا در منزل به صورت آنلاین مشغول درس خواندن هستند، ایده آل نیست. بنابراین شرکت شیائومی نسخه جدیدی از لپ تاپ Mi Notebook 14 را معرفی کرده است که در حاشیه بالایی خود دارای یک وب کم است.

نسخه جدید لپ تاپ Mi Notebook 14 به پردازنده نسل دهم Intel Core i5 مجهز بوده و قیمت آن بر اساس ویژگی‌هایی که دارد از ۶۰۰ دلار تا ۶۸۰ دلار متغیر است. نام کامل این محصول جدید Xiaomi Mi Notebok 14 (IC) است و در سه مدل متفاوت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین مدل این لپ تاپ دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بوده و به پردازنده گرافیکی Intel UHD Graphics 620 مجهز است.

مدل دیگر این محصول که حافظه داخلی آن دو برابر است، کمی گران‌تر بوده، در حالی که مدل سوم که گران‌ترین نسخه در نظر گرفته شده است دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و کارت گرافیک Nvidia GeForce MX250 است. محصول جدید شیائومی دارای یک صفحه نمایش ۱۴ اینچی با رزولوشن 1080p و نسبت تصویر ۱۶ به ۹ است. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به هارد SATA 3 SSD و باتری ۴۶ وات ساعتی آن اشاره کرد.

گزینه‌های اتصالی این محصول شامل ماژول Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، سه پورت USB، یک پورت HDMI و یک جک صوتی ۳.۵ میلی متری می‌شود. وزن این مدل لپ تاپ ۱.۵ کیلوگرم و ضخامت آن کمتر از ۱۸ میلی متر است.

کد خبر 469537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.