نسخه جدید گوشی ریلمی C12  چه ویژگی‌هایی دارد؟

شرکت ریلمی اخیرا نسخه جدید گوشی ریلمی C12 را معرفی کرده است و این گوشی از امروز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، نسخه اصلی گوشی ریلمی C12 که در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ معرفی شده، دارای سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است. حافظه رم و داخلی نسخه جدید این گوشی افزایش پیدا کرده است، به طوری که دارای چهار گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

قیمت نسخه جدید گوشی ریلمی C12 حدود ۱۳۵ دلار بوده و تقریباً ۱۵ دلار از نسخه اصلی آن گران‌تر است. این محصول از امروز (۲۰ ژانویه) در دو رنگ نقره‌ای و آبی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. انرژی مورد نیاز گوشی جدید از طریق یک باتری ۶ هزار میلی آمپر ساعتی و با استفاده از یک پورت microUSB تامین می‌شود.

نسخه جدید گوشی ریلمی C12 به پردازنده Helio G35 SoC مجهز بوده و دارای یک صفحه نمایش LCD HD+ 6.5 اینچی است. علاوه بر این محصول ذکر شده دارای دوربین سه گانه بوده که دوربین اصلی آن ۱۳ مگاپیکسل است. اسکنر اثر انگشت این گوشی نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

در حالی که شعبه هند شرکت ریلمی، نسخه جدید گوشی ریلمی C12 را وارد بازار کرده است، همتای ویتنامی این شرکت گوشی C20 را به صورت آنلاین به نمایش گذاشته است و به زودی آن را معرفی می‌کند. گوشی ریلمی C20 بسیار شبیه گوشی C11 بوده و حداقل در دو رنگ آبی و مشکی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند به پردازنده Helio G35 SoC مجهز خواهد بود و دارای دو گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است.

گوشی هوشمند ریلمی C20 دارای یک صفحه نمایش HD+ 6.5 اینچی و یک دوربین دوگانه است. دوربین سلفی این گوشی پنج مگاپیکسل و دوربین اصلی آن هشت مگاپیکسل است. انرژی مورد نیاز گوشی جدید از طریق یک باتری پنج هزار ملی آمپر ساعتی تامین می‌شود و از فناوری شارژ ۱۰و اتی پشتیبانی می‌کند. به نظر می‌رسد قیمت این محصول ۱۱۵ دلار باشد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این محصول مشخص نشده است.

کد خبر 469536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.