رضایی: بازیکنان تا حدودی از حواشی دور شده اند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: در ۴ روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان از حواشی تا حدودی دور شده اند و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش ایمنا، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش قابل نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: مسجد سلیمان تیم جوان و یک دستی است و میزان دوندگی بالایی دارند که به خوبی پرس می کنند و فکر مسکنم بازی بسیار سختی باشد؛ مسجد سلیمان از جوانان جویای نام استفاده کرده و نتایج خوبی به دست آورده است.

وی افزود: در این ۴ روز تمرینات خوبی داشتیم و بازیکنان از حواشی تا حدودی دور شده اند و امیدوارم بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی بگیریم.

رضایی در خصوص روند کار ذوب آهن برای ترمیم تیم و ادامه فصل، گفت: مشکلاتی برای تیم وجود دارد که هرکسی اطلاع ندارد. تیم باید ترمیم شود زیرا در بعضی از پست ها جایگزین نداریم و نیاز به بازیکنان با تجربه و خوب داریم تا بتوانیم نقاط ضعف تیم را ترمیم کنیم. حداقل نیاز به سه یا چهار بازیکن در پست های مختلف داریم تا سریع تیم را بازسازی کنیم.

وی با اشاره به مصاحبه های افراد مختلف باشگاه بر علیه هم و حرف های مدیر رسانه ای باشگاه علیه تیم، اظهار کرد: به بحث های حاشیه ای نمیپردازم و تمرکزمان روی کار خودمان است. امیدوارم در فرصت مناسب جواب خوبی برای این موضوع داشته باشم.

رضایی در خصوص التیماتوم هیات مدیره باشگاه ذوب آهن و فارق از اشتباهات داوری در بازی های پیش، برای کسب نتیجه تیم، تصریح کرد: تیم از لحاظ فنی مشکلی ندارد. ادعایی که من دارم فقط در حد حرف نیست و تجربه و بازی ها نشان داده است که تیم ما از نظر فنی کم ندارد و همین تیم جوابگو است و نتایج خوبی کسی خواهد کرد به شرطی که بتوانیم هرچی سریع تر ارامش را به تیم برگردانیم و از لحاظ روحی بتوانیم روی بازیکنان کار بکنیم تا روحیه خوب را به آنان برگردانیم. امیدوارم مصدومین تیم زود تر خوب شوند. متاسفانه بازیکنان مصدومیت های جزعی داشتند که به دلیل نداشتن بازیکن در آن پست تیم ضربه خورد.

وی ادامه داد: امیدوارم مشکلات تیم حل شود و مصدومان زودتر خوب شوند تا تیم به جایگاه خود برگردد و نتایج خوبی که از تیم انتظار میرود را با همین بازیکنان بگیریم.

سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص ضعف بازیکنان در پرس و دفاع من تو من، تصریح کرد: در جریان بازی پرسی که انجام میدهیم خوب است و توب گیری های مناسبی داریم. ماتیم جوانی هستیم و مهره های بسیار جوان ۲۰-۲۱ ساله در تیم داریم که بازی میکنند. در شروع های مجدد از کناره ها مقداری تمرکز لازم را نداریم و در چند بازی به خاطر این موضوع گل دریافت کردیم. در حال تمرین هستیم. من تو من ها باید بهتر شود و احساس مسیولیت بیشتر شود، خوشبختانه این چند روزه تمرین زیادی داشتیم. امیدوارم بتوانیم این نقطه ضعف را برطرف کنیم تا در ارسال از جناحین مشکلی نداشته باشیم.

کد خبر 469529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.