۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
مزد تلاشمان را گرفتیم

سرمربی تیم مقاومت البرز گفت: تیم ما پر ستاره است اما ستاره‌های جوان را در اختیار دارد؛ مزد تلاش و تمرین‌های خود را در این بازی دریافت کردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ فرهاد کشاورز پس از پیروزی تیمش مقابل گیتی پسند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی سنگینی را شاهد بودیم، دیدار مقابل گیتی پسند از شرایط ویژه‌ای برخوردار است زیرا سرمربی و بازیکنان این تیم جز برترین‌های فوتسال ایران هستند و نماد کشور ما است.

وی ادامه داد: میانگین تیم ما ۲۲ سال است و مقاومت البرز از بازیکنان جوان تشکیل شده است، سعی دارم نسل جدیدی را به فوتسال ایران معرفی کنم و تلاش دارم از این کار سربلند خارج شوم. جایگاه تیم گیتی پسند مشخص است و همیشه جز برترین تیم‌ها بوده و خواهد بود.

سرمربی تیم مقاومت البرز اضافه کرد: تیم ما پر ستاره است اما ستاره‌های جوان را در اختیار دارد؛ مزد تلاش و تمرین‌های خود را در این بازی دریافت کردیم. به دنبال ارائه فوتسال نوین هستیم، به شمسایی بابت بستن این تیم خوب تبریک می‌گویم زیرا رهبری گیتی پسند ساده نیست. امیدوارم مسئولان و طرفداران تیم مقاومت از این بازی راضی باشند و از دیدن این بازی لذت برده باشند.

کد خبر 469526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.