ادامه بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراها

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در جلسه امروز کمیسیون بررسی شد.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز کمیسیون ابتدا طرح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران با حضور نماینده مرکز پژوهش‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط مورد بررسی قرار گفت.

وی افزود: پس از تصویب کلیات این طرح در صحن مجلس مقرر شد تا این طرح به صورت دو شوری بررسی شده فلذا جهت بررسی پیشنهادات و نظرات مجدداً به کمیسیون بازگشت. کمیسیون نیز از روز گذشته بررسی مجدد جزئیات این طرح را آغاز کرده و تاکنون اصلاحات جزئی و عبارتی در آن اعمال شده است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با توجه به روند بررسی طرح، برآورد می‌کنیم که در نشست آتی کمیسیون، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا به اتمام برسد و برای بررسی نهایی به صحن علنی ارسال خواهد شد.

کد خبر 469525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.