شکست سنگین گیتی پسند در اصفهان

تیم گیتی پسند در خانه با یک نتیجه عجیب بازی را به مقاومت البرز واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ گیتی پسند (امروز- سه شنبه -۳۰ دی ماه) در ورزشگاه مخابرات اصفهان میزبان تیم مقاومت البرز بود که این دیدار با نتیجه ۵ بر ۱ به سود تیم میهمان به پایان رسید.

هفته هفتم لیگ برتر فوتسال

دیدار تیم‌های گیتی پسند و مقاومت البرز

ورزشگاه: شهدای مخابرات، اصفهان

اخطار: حمید احمدی، مرتضی عزتی

اخراج:

گلزنان:

گیتی پسند: فرهاد توکلی (دقیقه ۳۶)

مقاومت البرز: کیانوش شیر پور (دقیقه ۲ و ۲۹)، مهدی نوروزی (دقیقه ۱۰)، مرتضی عزتی (دقیقه ۳۲)، سهیل جامدی (دقیقه ۴۰)

ترکیب:

گیتی پسند: علی اصغر حسن زاده، وحید شفیعی، محمدرضا سنگ سفیدی، فرهاد توکلی، علیرضا وفایی، قدرت بهادری، حمید احمدی، مسعود یوسفی، مهدی مصطفایی، سپهر محمدی، سعید احمد عباسی و مهران رضا پور

سرمربی: وحید شمسایی

مقاومت البرز: مرتضی عزتی، هادی شجاع، علیرضا صدیق، سهیل جامدی، مهدی نوروزی، کیانوش شیر پور، توحید لطیفی، سعید نعمتی، شهاب طالبی، آرش دهدار، رضا تمیزی و سجاد عادلی پور

سرمربی: فرهاد کشاورزی

شرح بازی

نیمه اول:

بازی پایاپای شروع شد و هر دو تیم حملاتی را انجام دادند، کیانوش شیر پور بازیکن تیم مقاومت البرز توانست در دقیقه ۲ بازی بر روی یک غافلگیری از سمت راست زمین دروازه گیتی پسند را باز کند و اختلاف را به یک گل برساند. گیتی پسند پس از دریافت گل حملات خود را زیاد کرد و شوت‌های پی در پی را به سمت دروازه مقاومت البرز شلیک کرد اما نتیجه‌ای نگرفت. پس از گذشت ۱۰ دقیقه از بازی تیم گیتی پسند چندین کرنر پی در پی را کسب کرد اما نتوانست این توپ‌ها را به گل تبدیل کند و همین موضوع باعث شد تیم مقاومت توپ را به مهدی نوروزی برساند تا او نیز با یک ضربه آرام دروازه گیتی پسند را برای بار دوم باز کند. گیتی پسند تا پایان نیمه اول حملات خود را ادامه داد اما نتیجه‌ای دریافت نکرد و این بازی در نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به پایان رسید.

نیمه دوم:

در ابتدا این نیمه تیم مقاومت اجازه بازی سازی به تیم گیتی پسند نداد و دفاع خوبی را انجام داد، پس از آن موضوع حملات گیتی پسند بهتر شد اما دروازبان تیم مقاومت اجازه گلزنی به بازیکنان گیتی پسند را نداد و این تیم همچنان در حسرت کل باقی ماند. شیر پور توانست در دقیقه ۲۹ با یک ضربه تکنیکی دروازه سپهر محمدی را برای بار سوم باز کرد و گل دوم خود را نیز به ثمر رساند. پس از دریافت گل سوم وحید شمسایی از پاور پلی استفاnه کرد و همین موضوع باعث شد مرتضی عزتی در دقیقه ۳۲ از راه دور دروازه گیتی پسند را برای چهارمین بار باز کند. فرهاد توکلی توانست در دقیقه ۳۶ بازی توانست قفل دروازه تیم مقاومت را باز کند و اختلاف را به ۳ گل برساند. در دقیقه پایانی بازی سهیل جامدی با یک ضربه زیبا توانست گل پنجم را وارد دروازه تیم گیتی پسند بکند تا اصفهانی‌ها با یک شکست سنگین میدان را ترک کردند.

گل‌ها:

دقیقه ۲: تیم مقاومت البرز از اشتباه بازیکنان گیتی پسند استفاده کرد و توپ را به کیانوش شیر پور رساند و او نیز با یک ضربه پای چپ دروازه سپهر محمدی را باز کرد.

دقیقه ۱۰: شیر پور توپ را به مهدی نوروزی رساند، او در میان دو بازیکن گیتی پسند قرار داشت اما با این حال توانست با یک ضربه آرام دروازه گیتی پسند را باز کند.

دقیقه ۲۹: توپ‌های گیتی پسند به گل تبدیل نشد و همین موضوع باعث شد کیانوش شیر پور با یک ضربه تکنیکی دروازه محمدی را برای بار سوم باز کند.

دقیقه ۳۲: تیم گیتی پسند پس از دریافت گل سوم از پاور پلی استفاده کرد، همین موضوع سبب شد مرتضی عزتی با یک ضربه از راه دو دروازه گیتی پسند را باز کند.

دقیقه ۳۶: فرهاد توکلی از روی یک ضربه برگشتی توانست قفل دروازه مقاومت را باز کند تا اختلاف به ۳ گل برسد.

دقیقه ۴۰: سهیل جامدی در ثانیه‌های پایانی توانست گل پنجم را وارد دروازه گیتی پسند بکند.

نکات ویژه:

*تیم گیتی پسند پس از دریافت گل سوم از پاور پلی استفاده کرد.

*مرتضی عزتی پس از گلزنی به تیم سابق خود خوشحالی بعد از گل انجام نداد.

کد خبر 469518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.