رفع معضل سد معبر نیازمند فرهنگ‌سازی است/ تشویق اصناف قانونمند

شهردار گلپایگان با بیان این که فرهنگ‌سازی مهمترین راه برای رفع معضل سد معبر است، گفت: لمپوست‌ بنرهایی با هدف فرهنگ‌سازی در راستای رفع سد معبر در خیابان‌های شهر نصب شده است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای رفع معضل سد معبر، باید فرهنگ سازی، آموزش و اطلاع رسانی‌های گسترده بشود و این امر مهم مستلزم همکاری و مشارکت همگانی است به ویژه پوشش خبری رسانه‌ها را می‌طلبد و تمام اقدامات باید مبتنی بر چارچوب اصولی و قانونی باشد.

وی افزود: از طریق فضای مجازی و نصب لمپوست بنر در سطح شهر اطلاع رسانی‌هایی شده است و اقدامات فرهنگی دیگری نیز با هدف رفع سد معبر در برنامه داریم.

شهردار گلپایگان گفت: با توجه به این که در خیابان امام خمینی نسبت به سایر خیابان‌ها بیش‌تر با معضل سد معبر رو به رو هستیم لمپوست بنر در راستای فرهنگسازی رفع سد معبر نصب شده است که امیدواریم با همکاری کسبه، گلپایگان در آینده نه چندان دور به شهری بدون سد معبر تبدیل شود.

وی با بیان اینکه اعتقاد داریم جمع‌آوری سد معبر باید آخرین روش باشد، افزود: شهرداری همواره تلاش می‌کند تا با اقدامات فرهنگی و تعامل بیش از پیش اتحادیه‌های مختلف اصناف که از بخش‌های تأثیرگذار در پیشگیری از سد معبر هستند مشکلات مربوط را به حداقل برساند و برای تحقق این امر مهم برنامه‌های تشویقی و فرهنگی مانند قدردانی از صنوف فاقد تخلفات شهری، تشویق کسبه‌ای که قوانین و مقررات شهری و حقوق شهروندی را بیش‌تر و بهتر رعایت کنند در نظر گرفته‌ایم.

شکرزاده خاطرنشان کرد: طی تصمیم‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، سعی کرده‌ایم فرهنگ همکاری، تعامل سازنده و اعتماد شهروندان به مجموعه شهرداری را افزایش دهیم تا در آینده نزدیک، شاهد کاهش چشمگیر تخلفات شهری باشیم.

شهردار گلپایگان متذکر شد: شهروندان پیشنهادات و انتقادات خود را با شماره ۱۳۷ به اطلاع مدیران شهرداری برسانند و مطمئن باشند از نظرها و ایده‌های خلاقانه و سازنده آن‌ها برای پیشبرد اهداف و پیشرفت شهر استفاده خواهند کرد.

کد خبر 469516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.