حضور وزیر دفاع در کمیسیون امنیت ملی مجلس

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور وزیر دفاع در جلسه امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوال برخی از نمایندگان خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جلسه امروز کمیسیون با حضور امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای پاسخ به سه سوال نمایندگان برگزار شد.

وی افزود: علی اصغر خانی نماینده مردم شاهرود و میامی از پاسخ وزیر دفاع درباره نظارت بر عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر قانع شد و بررسی پاسخ وزیر دفاع به حسین میرزایی نماینده مردم اصفهان درباره واحدهای مسکونی این وزارت‌خانه برای بررسی بیشتر به زمان دیگری موکول شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: سوال فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت درباره تعیین تکلیف وضعیت روستاهای اطراف پارچین هم مقرر شد کمیته دفاعی کمیسیون در جلساتی مسائل مردم منطقه را پیگیری کند.

عمویی تصریح کرد: در جلسه امروز گزارشی از تولید واکسن کرونا هم به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ارائه شد که روزهای آینده اخبار آن منتشر می‌شود.

کد خبر 469513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.