مراجعه روزانه ۲۰ بیمار کرونا به درمانگاه‌ها

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان گفت: به صورت میانگین روزانه ۲۰ نفر برای بیماری کرونا به درمانگاه‌های این شهرستان مراجعه دارند، در حال حاضر در این شهرستان چهار نفر به دلیل بیماری کرونا در بخش کرونایی بیمارستان امام حسین بستری هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر رستمی امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه از ابتدای دی ماه، گلپایگان در وضعیت آبی کرونا قرار گرفته است، اظهار کرد: وضعیت آبی به این مفهوم نیست که کرونا تمام شده است که ادامه این روند کاهشی نیازمند همکاری شهروندان و مسئولان است تا به وضعیت سفید برسیم و آمار فوت و بستری‌های کرونا صفر شود.

وی افزود: لازم است اصناف و رانندگان تاکسی و سایر مشاغل پرخطر با رعایت اصول و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همچنان به الزامات مبارزه با بیماری کرونا پایبند باشند تا این روند کاهشی ادامه یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه در شهرستان گلپایگان از ابتدای دی ماه سال جاری تاکنون ۶۷۲ مورد تست کرونا دادند، تصریح کرد: از این میان تست ۱۳۰ مورد مثبت اعلام شد، همچنین از ابتدای دی ماه تاکنون ۳۷ نفر بستری شدند که ۹ نفر مبتلا به بیماری کرونا بودند و از این تعداد دو نفر فوت شدند.

رستمی با بیان اینکه از ابتدای دی ماه تاکنون ۶۳۵ مورد به صورت سرپایی تست داده و درمان‌ها برای آنها انجام شده است، گفت: به صورت میانگین روزانه ۲۰ نفر برای بیماری کرونا به درمانگاه‌ها مراجعه دارند، در حال حاضر در این شهرستان چهار نفر به دلیل بیماری کرونا در بخش کرونایی بیمارستان امام حسین بستری هستند.

وی با اشاره به اینکه به جهت برگزاری مراسم ترحیم در یکی از روستاهای شهرستان ۲۰ نفر به بیماری کرونا مبتلا شدند که یک نفر از آن‌ها فوت شده است، افزود: در یکی دیگر از روستاهای شهرستان به دلیل برگزاری مراسم، تست ۱۰ نفر مثبت بود.

کد خبر 469470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.