وبینار خبرنگاری در رویداد برگزار می‌شود

از دید اغلب خبرنگاران، تنها افتتاحیه و اختتامیه یک رویداد ارزش پوشش خبری را دارد و برگزاری وبینار آنلاین «خبرنگاری در رویداد» توسط فرهنگسرای تخصصی رسانه، تلاشی است برای ارائه تصویری جامع‌تر از شیوه نوشتن درباره یک رویداد.

فاطمه شفیعی، مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، در گفت‌وگو با ایمنا اظهار کرد: اصفهان، شهری رویدادمحور است و در طول سال میزبان برگزاری بسیاری از جشنواره‌ها و رویدادها در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری، صنعتی و … می‌شود.

وی ادامه داد: مروری بر اخباری که درباره یک رویداد منتشر می‌شود، ما را به این نتیجه می‌رساند که گویی فقط افتتاحیه و اختتامیه یک رویداد ارزش پوشش خبری را دارد؛ درحالی‌که رویداد، منحصر به این دو برنامه نیست.

مدیر فرهنگسرای تخصصی رسانه تصریح کرد: ما با همکاری اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان، کوشیده‌ایم تا با برگزاری وبینار آنلاین «خبرنگاری در رویداد»، نکاتی را درباره رویداد نویسی یادآور شویم. مدرس این دوره نیز شهریار عظیمی، کارشناس، پژوهشگر رسانه و گزارشگر سابق شبکه «پرس تی وی» است.

شفیعی، افزود: در این وبینار، به خبرنگاران آموزش داده می‌شود که چگونه برای پوشش جامع رویدادها برنامه بنویسند، اطلاعات مهمانان حاضر در رویداد را به دست بیاورند و روی نحوه تعامل با این مهمانان ملی و بین‌المللی، تأمل بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: علاقه‌مندان برای شرکت در این وبینار، پس از تماس با شماره درج شده در پوستر، می‌توانند ۳۰ دی‌ماه، رأس ساعت ۱۶، از طریق لینک www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan وارد وبینار «خبرنگاری در رویداد» شده و به صورت رایگان از آن بهره ببرند.

کد خبر 469468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.