۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
موناکو خواهان خرید مارسلو

یک باشگاه مطرح فرانسوی در نظر دارد مدافع برزیلی و کهنه کار تیم رئال مادرید را با قراردادی سه ساله به خدمت بگیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، فرلان مندی، بازیکن فرانسوی رئال مادرید موفق شده در یکی دو فصل اخیر جایگاه خودش را در ترکیب اصلی رئال مادرید پیدا کند و همین موضوع نقش مارسلو به عنوان مدافع کناری این تیم را کمرنگ کرده است، مسئله‌ای که می‌تواند بهانه‌ای برای ترک مادرید باشد.

در حال حاضر چندین باشگاه مطرح اروپایی از علاقه خود به جذب مارسلو، مدافع برزیلی رئال مادرید صحبت کرده‌اند و در این بین باشگاه موناکو نیز گفته است که تمایل دارد تا این بازیکن را در اختیار بگیرد. در حال حاضر گفته می‌شود که پیشنهاد باشگاه موناکو قراردادی سه ساله است.

مارسلو تا سال ۲۰۲۲ با رئال مادرید قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد اگر وی مایل به ترک این تیم باشد، سران این باشگاه مشکلی با فروش او نداشته باشند. مدیران باشگاه موناکو اعلام کرده‌اند که برای به خدمت گرفتن مارسلو حاضر به پرداخت دستمزد شش میلیون یورویی به این بازیکن هستند که مبلغ بسیار خوبی محسوب می‌شود.

هرچند باشگاه‌های مطرح دیگری در اروپا از جمله یوونتوس تمایل به جذب مارسلو دارند، اما شاید بهترین تصمیم برای رئال فروش این بازیکن باشد. در حال حاضر مارسلو دستمزد ۹ میلیون یورویی از رئال مادرید دریافت می‌کند و انتقال او به باشگاهی دیگر در شرایط اقتصادی کنونی می‌تواند کمک قابل توجهی به رئال کند. اگرچه مارسلو ۱۴ سال سابقه بازی در لباس رئال مادرید را دارد، با این وجود شاید نوبت آن رسیده تا طعم حضور در تیم دیگری را تجربه کند.

کد خبر 469454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.