لایحه بودجه ۱۴۰۰ تهران بهمن‌ماه به شورا می‌رسد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در جلسه بعدی شورای شهر تهران لایحه بودجه ۱۴۰۰ شهرداری تهران به شورا ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ از سوی شهرداری تهران در جلسه روز یکشنبه شورای شهر تهران ارائه خواهد شد، امیدواریم بتوانیم در یک ماه آینده رسیدگی به بودجه سال ۱۴۰۰ را در دستور کار قرار دهیم.

هاشمی در ادامه افزود: امروز قبل از آغاز جلسه صحن، همایش هوای پاک و قدردانی از سفیران هوای پاک را داشتیم که به همراه خانم نوری و آقای میلانی در این همایش شرکت کردیم و نسبت به تحقق نیافتن بودجه‌های حمل و نقل عمومی اعتراض ویژه شد و حتی تاکید شد که پویش مبارزه با پرداخت نشدن بودجه‌های حمل و نقل عمومی در کشور ایجاد شود چرا که حمل و نقل عمومی در کلانشهرها به دلیل آلودگی هوا مانند کالاهای اساسی است و باید به صورت ویژه به آن پرداخته شود.

هاشمی افزود: جلسه امروز صحن نیز به بررسی پرونده باغات و نام گذاری معابر شهر اختصاص داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به حساسیتی که در بررسی پرونده باغات وجود دارد گفت: در جلسه امروز تعدادی از پرونده باغات که در گذشته رأی دیوان عدالت را داشتند و به واسطه اینکه اگر امروز بخواهند پروانه ساخت بگیرند مجدد باید به کمیسیون ماده ۷ بروند و تعیین تکلیف شوند در صحن مطرح شدند. لذا برخی از اعضا نظرشان این است این امر غیرقانونی است و آرای سال‌های قبل باید پابرجا بماند و برخی این نظر را قبول ندارند.

وی ادامه داد: سعی کردیم اختلاف نظر بین کمیسیون شهرسازی و معماری و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری را حل کنیم ولی به نتیجه نرسیدیم لذا مقرر شد این موضوع در جلسه هم اندیشی به بحث گذاشته شود و نظرات اعضای شورا اخذ و در نهایت اگر باز هم به نتیجه نرسیدیم در صحن شورا روی آن تصمیم گیری کنیم.

کد خبر 469441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.