کاهش ۸ تا ۱۲ درجه‌ای دما در استان اصفهان

کارشناس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: دمای هوای استان تا پایان هفته بین ۸ تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر گذر موج ناپایدار از روی استان اصفهان از شامگاه امروز تا روز پنج‌شنبه است بر این اساس امروز در وضعیت جوی بسیاری از مناطق استان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: تندباد لحظه‌ای و گرد و خاک محلی و کاهش دید از فردا تا اواسط روز پنجشنبه در بخش‌های شرقی به‌ویژه جنوب‌شرق و بارش برف و باران در نیمه غربی دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: دما از روز پنجشنبه تا شنبه در بسیاری از مناطق بین هشت تا ۱۲ درجه سانتی‌گراد مناطق استان کاهش می‌یابد.

آقایی با اشاره با افزایش یک تا دو درجه دما در ۲۴ ساعت آینده، گفت: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به سه درجه سانتی‌گراد زیر صفر می‌رسد.

وی اضافه کرد: خوروبیابانک با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق استان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 469432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.