شرایط دریافت وام ازدواج ۱۰۰ میلیون تومانی

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه از افزایش وام ازدواج از۵۰ به ۷۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: پسران زیر ۲۵سال و دختران زیر ۲۳ سال که در شرف ازدواج هستند هر کدام ۱۰۰میلیون تومان وام ازدواج دریافت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، رحیم زارع روز سه‌شنبه در نشست کمیسیون تلفیق در تشریح گزارش عملکرد این کمیسیون اظهار کرد: مجلس در کاهش نرخ ارز، واقعی شدن قیمت آن و تقویت پول ملی با نظرات کارشناسانه از آن دفاع می‌کند.

وی با اشاره به افزایش وام ازدواج افزود: افزایش وام ازدواج از ۵۰ میلیون تومان به ۷۰ میلیون تومان برای کسانی که در شرف ازدواج هستند و در این دوره استثنایی وجود دارد و پسران زیر ۲۵ سال و دختران زیر ۲۳ سال هر کدام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان وام ازدواج دریافت می‌کنند. در مجموع وام ازدواج به ۱۴۰ و ۲۰۰ میلیون تومان برای زوجین افزایش یافته است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ادامه داد: مبلغ ۲۰ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال داشتیم که ۱۰ هزار میلیارد تومان در اختیار کمیته امداد و سه هزار میلیارد تومان در اختیار بهزیستی با باز پرداخت اقساط ۷ ساله و اولویت زنان سرپرست خانوار و مناطق محروم اختصاص یافته است.

زارع افزود: مبلغ ۳ هزار میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال در اختیار بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گذاشتیم با باز پرداخت ۷ ساله و مبلغ سه هزار میلیارد تومان در اختیار بسیج سازندگی و سپاه پاسداران برای ایجاد اشتغال با اولویت مناطق کم برخوردار در نظر گرفته شد.

منبع: ایرنا

کد خبر 469431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.