حالا هر مدافعی از مهاجمان میلان می ترسد!

حضور زلاتان و مانژوکیچ در خط حمله میلان، صحنه هایی پر از گل و البته پر از خشونت را در بازی های این تیم رقم خواهد زد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، با قطعی شدن انتقال ماریو مانژوکیچ، مهاجم کروات به میلان حالا در ترکیب این تیم دو مهاجم ترسناک قرار دارند که می‌توانند کابوسی برای هر مدافع باشند؛ مهاجمانی که البته هم ظاهر ترسناکی دارند و هم عملکردی ترسناک!

زلاتان ابراهیموویچ پس از پیوستنش به ترکیب تیم میلان تبدیل به ستاره بی چون و چرای این تیم شده است و بدون شک موفقیت این تیم تا اینجای رقابت‌های باشگاهی، مرهون درخشش ادامه دار زلاتان است. این بازیکن سوئدی در دیدار قبلی میلان نیز موفق شد با دبل خود تیمش را به پیروزی برساند.

اگرچه زلاتان نزدیک به دو ماه به دلیل مصدومیت از میادین دور بود، اما با بازگشت خود به ترکیب میلان موفق شد دوباره برای تیمش گلزنی کرده و میلانی‌ها را به پیروزی برساند: باید دو گل به می‌زدم تا برنده می‌شدیم. ۵۷ روز از میادین فوتبال دور بودم و از این بابت عذرخواهی می‌کنم. به هر حال این اتفاقات ممکن است پیش بیاید.

وی در خصوص شرایط خود در میلان اظهار کرد: بازیکنان جوان تیم به من انگیزه می‌دهند. دوندگی آن‌ها به نوعی چالش برای من محسوب می‌شود چرا که فکر می‌کنند من نمی‌توانم به اندازه آن‌ها در زمین مسابقه دوندگی داشته باشم اما من با تلاش خود و تسلیم نشدن به آن‌ها ثابت می‌کنم که می‌توانم به خوبی آن‌ها بدوم.

ابراهیموویچ همچنین در خصوص پیوستن ماریو مانژوکیچ به میلان گفت: کار سختی در پیش داریم اما با حضور مانژو کارها ساده‌تر می‌شود. خوشحالم که او به ما ملحق می‌شود، حالا تیم دونفره ای خواهیم بود که همه مدافعان از آن بترسند.

مهاجم سابق یوونتوس از لحاظ اخلاقی شباهت بسیاری به زلاتان دارد و به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که صحنه‌های جالبی را از این پس با حضور مانژو و زلاتان در بازی‌های روسونری شاهد باشیم.

کد خبر 469422

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.