پرده برداری از مسیِ ناشناخته

آن چه از شخصیت مسی در بازی نهایی سوپر کاپ اسپانیایی به نمایش در آمد، به نوعی پرده برداری از وجهه کمتر دیده شده ستاره آرژانتینی بارسا بود؛ عصبانی و بداخلاق!

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، پس از حرکت غیر اخلاقی در لحظات پایانی مرحله نهایی اسپانیا، لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا از زمین بازی اخراج شد تا پس از سال‌ها بازی در لباس بارسلونا، این بازیکن نیز حداقل یک بار کارت قرمز را از داور دریافت کرده باشد.

هرچند اخراج لیونل مسی تأثیر خاصی در جریان بازی بارسایی ها در دیدار نهایی سوپر کاپ نداشت، اما مسئله اخراج شدن او چیزی است که کمتر کسی انتظار آن را داشت. برای سالیان متوالی مسی بازیکنی بود که اعتراض زیادی به داور نمی‌کرد و حتی هیچگاه بعد از انجام خطا روی او، شاهد پرخاش نبودیم.

لیونل مسی زمانی بازیکن مظلوم و خجالتی محسوب می‌شد اما حالا آنقدر آن ستاره سر به زیر تغییر کرده که به خاطر یک مجادله در جریان بازی روی بازیکن حریف مرتکب خطای غیراخلاقی شده و از زمین مسابقه اخراج می‌شود. تصویری که هیچگاه انتظار شکل گرفتنش وجود نداشت، حالا بخشی از داستان لئو در بازی قبلی تیمش شده است.

رونالد کومان، سرمربی بارسلونا پس از اخراج مسی از زمین مسابقه گفت: می‌توانم درک کنم که چرا مسی آن کار را انجام داد. نمی‌دانم دقیقاً چند بار روی او مرتکب خطا شدند اما این کار را به دفعات انجام دادند و همین مسئله باعث عصبانیت مسی شد.

البته که بدون شک مسی دچار عصبانیت شده؛ اما چیزی که باید بیشتر درباره آن فکر کرد، دلایل زیرین و پایه‌ای هستند که اعصاب ستاره بارسا را به هم ریخته است! اون این روزها اصلاً آن آمادگی مورد انتظار و همیشگی‌اش را ندارد و به ندرت می‌تواند مسی سابق باشد.

پروسه تغییر مدیریت در باشگاه بارسلونا و تعارضاتی که در طی فصول اخیر رخ داده، همگی مسی را از شرایط خود در لباس آبی و اناری ناامید کرده و این بازیکن دیگر کمتر امیدوار به آینده کاتالان‌هاست. از طرفی دیگر، باید این را در نظر گرفت که با گذشت زمان مسی به پایان دوران فوتبال خود نزدیک می‌شود و این در حالی است که او در مهم‌ترین دوران فوتبالی خود، نمی‌تواند درخشش سابق را داشته باشد.

کارشناسان ورزشی گل معتقد هستند که خطاهای متعددی که در بازی بیلبائو روی او انجام شد، تنها بهانه‌ای بود برای غلیان ناراحتی‌های درونی مسی. مسی ناراحتی‌های خود را با ضربه‌ای به سر بازیکن بیلبائو ابراز کرد؛ ناراحتی از بارسلونا و توانایی‌های فیزیکی و جسمانی او و به طور کلی شرایط بدنی‌اش که حالا او را ناامید تر از قبل کرده است.

کد خبر 469413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.