تخلیه نخاله‌های ساختمانی چهره شهر را نازیبا می‌کند

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی در محیط شهری علاوه بر اینکه چهره شهر را نازیبا می‌کند موجب ازدیاد حشرات و حیوانات موذی می‌شده و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

به گزارش ایمنا؛ موسی‌الرضا صفری اظهار کرد: طرح پاکسازی زمین‌های خالی به طور ویژه در فضاهای شهری به منظور ارتقای سطح سلامت و محیط زیست شهری و حذف نازیبای‌های بصری به صورت گسترده در سطح مناطق سه گانه در حال انجام است.

وی ادامه داد: تخلیه خاک و نخاله‌های ساختمانی در محیط شهری علاوه بر اینکه چهره شهر را نازیبا می‌کند موجب ازدیاد حشرات و حیوانات موذی می‌شده و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد.

معاون خدمات شهری شهرداری گرگان افزود: از اقدامات دیگر شهرداری ایجاد دو ایستگاه موقت جهت تخلیه خاک و نخاله در جنب پل نصر آباد جهت خودروهای سبک و معدن توس کستان در کیلومتر سه جاده توس کستان جهت خودروهای سنگین در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هر هفته ۱۰۰ کامیون خاک و نخاله تخلیه شده در ایستگاه موقت نصر آباد به معدن توس کستان منتقل می‌شود.

صفری از عموم شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده تخلیه غیر مجاز خاک و نخاله در محیط شهر با سامانه ۱۳۷ تماس برقرار کنند.

کد خبر 469392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.