آغاز عملیات اجرایی پنج زمین چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار زاهدان

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان گفت: عملیات اجرایی پنج زمین‌چمن مصنوعی در نقاط مختلف کم‌برخوردار شهر آغاز شده است.

به گزارش ایمنا، محمد مهدی مرعشی از اولویت‌دار بودن مناطق کم‌برخوردار برای اجرای این پروژه‌ها خبر داد و اظهار کرد: اجرای پنج زمین چمن مصنوعی در موقعیت‌هایی همچون، پارک گل‌ها، پارک بسیج، پارک شهدای گرگیج، خیابان شهید باقری ۸۵ و پارک البرز واقع در زیبا شهر عملیاتی خواهد شد.

وی افزود: مساحت اجرای هریک از این زمین‌ها حدود ۸۰۰ مترمربع بوده که امروز عملیات زیرسازی و آماده‌سازی زمین برای نصب چمن مصنوعی در پارک گل‌ها آغاز شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری زاهدان با اشاره به نقش ورزش در کاهش آسیب‌های اجتماعی و سلامت جامعه اضافه کرد: یکی از اهداف ساخت زمین‌های چمن مصنوعی توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر، افزایش سرانه ورزشی، ایجاد بستر مناسب برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و توجه به ورزش همگانی است.

وی ادامه داد: در چند روز اخیر تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری زاهدان و اداره‌کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان برای گسترش ورزش‌های همگانی به امضا رسید که اجرای پروژه زمین‌های چمن مصنوعی در همین راستا به انجام خواهد رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 469382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.