داور پرسپولیس- فولاد ۴جلسه محروم می‌شود؟

اعلام پنالتی علیه پرسپولیس توسط زاهدی‌فرد در بازی برابر فولاد، توسط تمام کارشناسان داوری اشتباه خوانده شد و همین موضوع احتمالا باعث محرومیت او خواهد شد.

به گزارش ایمنا،  داور اهل برازجان یکی از گزینه های قضاوت دربی بود؛ او پیش از دیدار پرسپولیس – فولاد قضاوت خوبی در بازی های لیگ برتر داشت اما در دیدار مورد اشاره در اعلام پنالتی به سود فولاد اشتباه کرد که این تصمیم اعتراض شدید کادر فنی تیم پرسپولیس را به همراه داشت. او در حالی که توپ به سینه محمد حسین کنعانی زادگان خورده بود به سود تیم فولاد اعلام پنالتی کرد. همه کارشناسان داوری روی این نکته تاکید کردند که داور در اعلام پنالتی به سود تیم فولاد اشتباه کرده است. 

در صورت تایید اشتباه محمد حسین زاهدیفرد در کمیته داوران این داور دست کم چهار هفته ازقضاوت در بازی های لیگ برتر محروم خواهد شد. البته بر اساس تاکید فیفا محرومیت داوران از سوی کمیته داوران اعلام رسمی نخواهد شد اما طبیعی است عدم حضور این داور در هفته های بعدی میزان محرومیت او را از قضاوت مشخص کند. محمد حسین زاهدیفرد پیش از این در بازی استقلال – سپاهان هند واضح کی روش استنلی را ندید و بعدها از تماشاگران تیم استقلال عذرخواهی کرد. باز برای او جای خوشحالی است که پرسپولیس در بازی با فولاد برنده شد در غیر اینصورت تبعات اشتباه او در اعلام پنالتی به سود فولاد می توانست برای سرخ ها گران تمام شود و چه بسا او در آینده باید از تماشاگران تیم پرسپولیس هم عذرخواهی می کرد.

منبع: ورزش سه

کد خبر 469375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    #زاهدی‌فرد-محروم-شود