آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران درباره آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.

به گزارش ایمنا، سعید مشهدی فراهانی با اشاره به آخرین وضعیت بیمه رانندگان تاکسی اظهار کرد: مسئولیت پرداخت بیمه مربوط به دولت است، اما سازمان تاکسیرانی به جهت اینکه بتواند این قشر را مورد حمایت قرار دهد، با بررسی‌ها و جلسات مکرر توانست لیست ۲ هزار نفری رانندگان در نوبت را به سازمان تأمین اجتماعی اعلام کند.

وی افزود: در حال حاضر لیست برای دریافت و پرداخت بیمه ارسال شده و سازمان تأمین اجتماعی به دنبال مجوز پرداخت حق بیمه است که بر عهده سازمان هدفمندی یارانه‌ها است؛ همکاران به بنده قول دادند که خبر خوبی در این زمینه به ما دهند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهرداری تهران یادآور شد: تأمین اعتبار از عهده ما خارج است و کار تاکسیرانی هماهنگی برای معرفی افراد به سازمان مربوطه بود و بنده جای همکاران نمی‌توانم قول بدهم یا روز خاصی را اعلام کنم.

مشهدی فراهانی عنوان کرد: یک اتفاق خوبی در حوزه پرداخت‌های الکترونیکی انجام شده و آن این است که قصد داریم بر روی تاکسی‌ها QRCODE یا بارکد نصب کنیم، این کار می‌تواند پرداخت کرایه به صورت نقدی را کاهش دهد، ویروس کرونا را کنترل کند و با این روش به هوشمند شدن هم نزدیک‌تر می‌شویم.

کد خبر 469360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.