رفع مشکل محله اطشاران در گرو تغییر کاربری اراضی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: خیابان جدید محله اطشاران حدفاصل پل اطشاران تا خیابان امامزاده در صورت تغییر کاربری اراضی تا پایان سال احداث خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با دستور شهردار اصفهان آزادسازی و احداث خیابان اطشاران حدفاصل پل اطشاران تا مجموعه‌های مسکونی میلاد در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.

وی افزود: تا یک ماه آینده فاز نخست خیابان‌سازی حدفاصل پل تا خیابان امامزاده اطشاران انجام خواهد شد که اعتبار در نظر گرفته شده برای احداث این خیابان چهار میلیارد تومان است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ادامه آزادسازی‌ها از خیابان امامزاده تا مجموعه‌های مسکونی میلاد نیز در دستور کار قرار دارد، تاکید کرد: شهرداری برای احداث این خیابان مشکلی ندارد، اما اجرای آن در گرو تغییر کاربری برخی اراضی در مسیر با کاربری جنگل‌کاری در کمیسیون ماده پنج است.

وی توجه ویژه به محله اطشاران را یکی از دغدغه‌های شهرداری دانست و گفت: برخی اراضی در مسیر خیابان، کارگاه‌های مصالح فروشی است که بخشی تملک شده، اما بخشی دارای کاربری جنگل‌کاری است و باید تغییر کاربری آن به تصویب کمیسیون ماده پنج برسد و آزادسازی صورت گیرد.

شهبازی خاطرنشان کرد: در صورت اتمام آزادسازی‌ها تا پایان سال جاری می‌توان شرایط احداث کامل این خیابان به طول یک کیلومتر و عرض ۳۶ متر را فراهم کرد.

کد خبر 469347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.