مشخصات گوشی اوپو Reno ۵ Pro ۵G چیست؟

گوشی اوپو Reno ۵ Pro ۵G در تاریخ ۲۲ ژانویه در بازار هند عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اوپو Reno 5 Pro 5G اولین گوشی هوشمندی است که به تراشه مدیاتک دایمنسیتی ۱۰۰۰ پلاس مجهز شده و سرعت عملکرد آن بسیار زیاد است. این گوشی هوشمند دارای هشت گیگابایت حافظه رم است.

گوشی جدید اوپو دارای صفحه نمایش Full HD 6.5 اینچی است که از نرخ نوسازی ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. انرژی مورد نیاز این گوشی با استفاده از یک باتری چهار هزار و ۳۵۰ میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود. گوشی اوپو Reno 5 Pro 5G از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی بهره می‌برد. بنابراین باتری آن در مدت کمتر از ۳۰ دقیقه کاملاً شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند ذکر شده دارای دوربین چهارگانه در پنل پشتی است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و دوربین‌های دو مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می‌شود.

شرکت اپو ادعا می‌کند که سیستم فیلم‌برداری و عکس برداری این گوشی به هوش مصنوعی مجهز است. بنابراین می‌تواند عکس‌ها و ویدئوهایی با کیفیت بسیار عالی ضبط کند. علاوه بر این با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان به تصاویر قبلی ثبت شده این گوشی نیز افکت‌های ویژه هنرمندانه اضافه کرد. این فناوری به ثبت تصاویر با کیفیت‌تر در شب و سلفی‌های بهتر کمک می‌کند.

کد خبر 469303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.