بازیابی اطلاعات از دست رفته‌ با EaseUS Data Recovery

بازیابی اطلاعات از دست رفته و پاک شده با نرم افزار رایگان EaseUS data recovery در ۵ دقیقه

یکی از اتفاقات ناگواری که برای همه ما هنگام استفاده از حافظه‌های هوشمند می‌افتد پاک شدن سهوی اطلاعت است. گاهی اوقات با توجه به اینکه ما از تلفن‌های هوشمند و کامپیوترهایمان برای انجام فعالیت‌های مهم استفاده می‌کنیم، اطلاعات حذف شده اهمیت تجاری و خاصی دارند. بعد از اینکه این اطلاعات از بین می‌روند همه ما به دنبال چاره جویی هستیم اما همیشه این چاره جویی‌ها مؤثر واقع نمی‌شوند. اگر شما نیز تجربه‌ای تلخ از پاک شدن اطلاعاتتان دارید و می‌خواهید بدانید چطور باید با این اتفاق ناخوشایند برخورد کنید در ادامه این متن را همراهی کنید تا با برنامه EaseUS Data Recovery بیشتر آشنا شوید.

اطلاعات می‌توانند به دلایل بسیار زیادی بدون میل ما از دست بروند اما اغلب اوقات این اتفاق به دلیل اشتباهات ما رخ می‌دهد. برای اینکه مانع از پاک کردن سهوی اطلاعات خود شوید بهتر از اطلاعات مهم خود را در فایلی جداگانه دسته بندی کنید و سعی کنید آن را در جایی دور از صفحه اصلی و یا بخش‌هایی که زیاد با آن درگیر هستید قرار بدهید با این کار می‌توانید تا حد زیادی احتمال اشتباه را کاهش بدهید. نکته دیگری که می‌توانید در این خصوص اجرا کنید این است که اگر اطلاعات شما اهمیت زیادی دارند حتماً از آن‌ها کپی بگیرید. کپی‌های گرفته شده را در حافظه‌های مختلفی نگه داری کنید تا در صورت بروز اتفاق در یک حافظه، اطلاعات شما همچنان در منبعی دیگر باقی بماند. اگر محدودیت فضای حافظه برای نگهداری نسخه‌های کپی دارید می‌توانید از آیتم‌های ذخیره ساز ابری کمک بگیرید. در واقع ایمن‌ترین راه برای ذخیره سازی اطلاعات مهم همین ذخیره سازی به شکل ابری است.

اگر بنا به هر دلیلی اطلاعات شما در کامپیوتر یا تلفن هوشمندتان پاک شد و شما قصد بازیابی آن‌ها را داشتید اول از همه سیستم خود را بدون استفاده بگذارید و سعی کنید هیچ فعالیتی با آن انجام ندهید. با رعایت این نکته امکان بازیابی اطلاعات شما بیشتر می‌شود. در قدم بعدی شما می‌توانید از متخصصین کمک بگیرید. بسیاری از افراد هستند که با توجه به دانشی که در خصوص نرم افزارها دارند می‌توانند فرایند بازیابی اطلاعات را برای شما انجام بدهند. البته استفاده از این گزینه ممکن است برای شما هزینه بر باشد و همچنین شما باید ریسک سپردن اطلاعات خود به یک شخص غریبه را نیز به جان بخرید.

با توجه به اینکه تکنولوژی بسیار پیشرفت کرده است شما می‌توانید به سادگی خود را به قابلیت‌ها و توانمندی‌های زیادی مجهز کنید. در خصوص بازیابی اطلاعات نرم افزارهای زیادی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند. با استفاده از آن‌ها دیگر لازم به پرداخت هزینه‌های هنگفت نیست و پذیرفتن ریسک لو رفتن اطلاعات وجود نخواهد داشت. البته زمانی که شما تصمیم به استفاده از انواع نرم افزارهای بازیابی اطلاعات می‌گیرید بسیار مهم است که در درجه اول آن نرم افزار امنیت کافی داشته باشد و بعد اینکه توانایی کافی برای خدمات به شما را داشته باشد. اگر نرم افزار به گونه‌ای طراحی شده باشد که حتی افراد غیر حرفه ای هم بتوانند از آن استفاده کنند آنگاه می‌توان گفت که آن اپلیکیشن یک جادوی بازیابی اطلاعات است.

نرم افزار یا اپلیکیشن EaseUS Data Recovery Pro دقیقاً همان جادویی است که هنگام پاک شدن اطلاعاتتان به آن نیاز دارید. این برنامه در عین اینکه امنیت بالایی دارد، می‌تواند تمامی اطلاعات شما را برایتان بازیابی کند و از همه مهم‌تر رابط کاربری ساده ای دارد.

جمع بندی

حذف اطلاعات یکی از اتفاقات ناگوار اما پر تکرار است که می‌تواند برای ما تبعات سنگینی به همراه داشته باشد. می‌توان به کمک اعمال پیشگیرنده از پاک شدن سهوی اطلاعات جلوگیری کرد همچنین راه‌های گوناگونی هم برای بازیابی اطلاعات موجود است که می‌توانید آن‌ها را به کار بگیرید اما بهترین راه استفاده از یک اپلیکیشن شخصی و بازیابی به دست خودتان است.

برنامه EaseUS Data Recovery می‌تواند با صرف هزینه‌ای اندک علاوه بر بازیابی اطلاعات شما در هر فرمتی که باشند، نقص کیفیتی آن‌ها را نیز برطرف کند همچنین استفاده از آن برای تلفن‌های هوشمند و کامپیوترها ممکن است و تنها در سه مرحله و با سریع‌ترین زمان ممکن شما را به اطلاعات از دست رفته‌تان می‌رساند.

کد خبر 469285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.