فلسفه بازی تراکتور مالکانه است/حاج صفی و دژاگه آمادگی کامل نداشتند

مربی تیم فوتبال تراکتور گفت: در مقابل بازیکنان خوب حریف، اشتباه تاوان دارد، استقلال به جز سه توپی که به گل تبدیل کرد، موقعیت خاصی نداشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس چمنیان امروز (دوشنبه) در کنفرانس خبری بعد از بازی مقابل استقلال اظهار کرد: از هواداران پرشور تراکتور بابت این نتیجه عذرخواهی می‌کنم. دو اتفاق در نیمه اول معادلات ما را به هم ریخت، در ابتدا وزش شدید باد که باعث گل استقلال شد و دوم فشار تیم استقلال بود و یک پاس اشتباه هم باعث به ثمر رسیدن گل اول شد.

وی افزود: در مقابل بازیکنان خوب حریف، اشتباه کردن تاوان دارد. استقلال به جز سه توپی که به گل تبدیل کرد، موقعیت خاصی نداشت. امروز، روزِ تراکتور نبود و شرایط به‌گونه‌ای که پیش‌بینی کرده بودیم پیش نرفت. امیدواریم در ادامه اشتباهاتمان را کمتر کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه دژاگه و احسان حاج صفی در این دیدار از آمادگی صد درصد برخوردار نبودند، تصریح کرد: امیدوارم از دیدارهای آینده بتوانیم آنها را با آمادگی کامل در اختیار داشته باشیم. فلسفه بازی تراکتور ارائه بازی مالکانه است، ما بر اساس این نوع بازی می‌خواستیم در مقابل دفاع فشرده استقلال روزنه‌ای پیدا کنیم و به گل برسیم. گل دوم را هم برخلاف روند بازی دریافت کردیم. در اواخر نیمه دوم به گل رسیدیم و روی یک صحنه هم دروازه بان حریف عملکرد خوبی داشت و مانع به ثمر رسیدن گل‌های بیشتر شد.

کد خبر 469281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.