پاکسازی زمین‌های خالی گرگان/ تخریب بنای غیرمجاز در شهرکرد

در این بسته خبری از راه‌اندازی نخستین دستگاه هوشمند بازیافت زباله در بوکان تا سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیاردی در سبزوار و هدایت آب‌های سطحی مسیر رودخانه فصلی نایسر سنندج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

پاکسازی زمین‌های خالی خرمشهر

شهرداری خرمشهر با فعال سازی سه اکیپ، زمین‌های خالی سطح شهر را نخاله برداری، پاکسازی و تسطیح کرد.

دیوارچینی ایستگاه میانی زباله شهرداری بجنورد

مجید شادکام، معاون خدمات شهری شهرداری بجنورد گفت: عملیات دیوارچینی ایستگاه میانی زباله در زمینی به مساحت ۱۷ هزار متر، طی قراردادی که به تازگی با پیمانکار بخش خصوصی منعقد شده، در حال اجرا است.

تخریب یک بنای غیرمجاز در شهرکرد

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد گفت: در راستای اعمال ماده ۵۵ و ۱۱۰ شهرداری شهرکرد و صدور رأی کمیسیون مربوطه و اخذ دستور مقام قضائی یک بنای غیرمجاز در شهرکرد تخریب شد.

راه‌اندازی نخستین دستگاه هوشمند بازیافت زباله در بوکان

ظاهر فیضه، مسئول روابط عمومی شهرداری بوکان گفت: نخستین دستگاه هوشمند بازیافت زباله از مبدأ در این شهرستان و با مشارکت بخش خصوصی راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسید.

عملیات هدایت آب‌های سطحی مسیر رودخانه فصلی نایسر در سنندج

افشین فتح اللهی، مدیر شهرداری ناحیه منفصل شهری نایسر از انجام عملیات هدایت آب‌های سطحی مسیر رودخانه فصلی این ناحیه خبر داد و گفت: احداث ۱۵۰ متر نهر جهت هدایت آب‌های سطحی و لوله گذاری تعدادی از نقاط با لوله بتنی ۱۰۰۰ به منظور هدایت آب‌های سطحی این رودخانه انجام شده است.

مفقود شدن ۲۵۳ دریچه آب‌های سطحی در قزوین

سعید رحمانی، مدیرسامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین، از ثبت ۲۵۳ پیام مربوط به مفقود شدن دریچه آب‌های سطحی در شهر قزوین خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۲۶۰ میلیاردی در سبزوار

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: در سال جاری، با وجود مشکلات اقتصادی ۲۶۰ میلیارد ریال در حوزه طرح‌های عمرانی سبزوار سرمایه‌گذاری شد.

عملیات دفن بهداشتی زباله در مرکز پشت کوه ساری

قرارداد انجام عملیات دفن بهداشتی زباله در مرکز پشت کوه توسط شهرداری ساری منعقد شد.

اجرای طرح پاکسازی زمین‌های خالی در گرگان

موسی‌الرضا صفری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان اظهار کرد: طرح پاکسازی زمین‌های خالی در فضاهای شهری به منظور ارتقای سطح سلامت و محیط زیست شهری و حذف نازیبایی‌های بصری به صورت گسترده در سطح مناطق سه گانه در حال انجام است.

پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه «شهرک شفارود» پره‌سر

شهرام شهابی، شهردار پره‌سر با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی شهرک شفارود گفت: اجرای این پروژه تا دهه فجر سال جاری به پایان می‌رسد.

کد خبر 469246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.