برپایی نمایشگاه نقاشی در حمایت از کودکان سرطانی 

تهران- ایرنا- «من پیروزم» عنوان نخستین نمایشگاه نقاشی آنلاین شاگردان تارا بهبهانی است که عواید حاصل از فروش آثار آن صرف درمان کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک می‌شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی این نمایشگاه، تارا بهبهانی گفت: این چهاردهمین سال است که نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان را به نفع کودکان محک برگزار می‌کنم. امسال به علت کرونا و موانع آن برگزاری نمایشگاه به تاخیر افتاد و تصمیم گرفتیم نمایشگاه را آنلاین و به صورت مجازی برگزار کنیم.

وی افزود: این نمایشگاه بهانه ایست که دست به دست هم دهیم و به کوه‌ای بالای اراج نگاهی بی اندازیم و بیمارستان تخصصی سرطان کودکان را که استوار ایستاده ببینیم و چشمان امیدوار به آینده بیماران کوچکش را دریابیم و کمک کنیم تا مخارج سهمگین بیماریشان تامین شود.

این نقاش و پژوهشگر هنر ادامه داد: نقاشان همراه من هم در کنار و همراه شما در این حلقه پیروز و امیدوار هستند که امسال هم با روش جدید برگزاری آنلاین بتوانیم گامی در جهت تحقق آرزوها و رویاهایمان، برای دوستان مبتلا به سرطانمان برداریم. دور نیست روزهای روشنی که پیروزی تمام کودکان مبتلا به سرطان را جشن می‌گیریم و واژه سرطان را برای همیشه از فرهنگنامه بیماری‌ها پاک می‌کنیم.

به گفته بهبهانی، نمایشگاه «من پیروزم» شامل نقاشی‌های ۶۴ هنرمند کودک و نوجوان ۸ تا ۱۷ سال که در قالب ۶۴ تابلوی نقاشی آبرنگ و رنگ روغن نمایش داده می‌شود.

تارا بهبهانی، نقاش و پژوهشگر هنر، ۱۸ سال است در زمینه آموزش نقاشی به کودکان و نوجوانان فعالیت می‌کند. بیش از ۶۰۰ هنرجوی کودک و نوجوان را در این سال‌ها در زمینه نقاشی و خلاقیت هنری پرورش داده و و با حضور در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، جوایز متعددی از بی‌ینال‌های مختلف در خارج از کشور گرفته است.

این نمایشگاه ۳ بهمن ۱۳۹۹ بر روی وبسایت موسسه محک و صفحه اینستاگرام قرار می‌گیرد و تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.

کد خبر 469243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.